اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
شوشان : روابط عمومی نوین، به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، مهراب فلسفی زاده مدیر منطقه با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان در این عرصه تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است :
بسمه تعالی
نقش و جایگاه روابط عمومی در عصر اطلاع رسانی و ارتباطات به گونه ای است که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام آنها در عرصه‌ها و فعالیت های مختلف به عملکرد آن‌ها وابسته است.
روابط عمومی کارآمد و مطلوب به عنوان اصل جداناپذیر سازمان ها، نقش موثری را در تجزیه و تحلیل امور و انعکاس عملکرد و فعالیت ها بر عهده دارد و بدون داشتن یک روابط عمومی فعال و پویا، هیچ ارگان یا سازمانی نمی تواند آن گونه که باید، در شناساندن اهداف خود و در جهت رفع مشکلات و پاسخ گویی به مطالبات جامعه موفقیتی حاصل کند.
با توجه به سختی، مشقت و گستره فعالیت روابط عمومی ها، همه روزهای سال روز روابط عمومی است اما هرساله ۲۷ اردیبهشت ماه، روشنی بخش دلهای اهالی خانواده بزرگ و سخت کوشی است که حلقه ارتباط میان سازمان ها و عموم مردم هستند.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش روابط عمومی که با عمل به رسالت سنگین خود و با الهام از هم افزایی، همسویی و با تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
مهراب فلسفی زاده - مدیر منطقه یک شهرداری اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment باسلام شما به جای تبریک گرفتن بهتر اعتبار بگیرین و بدهی پیمانکارنی که 4 سال پیش براتون جنس فاکتوری خرید کردن تسویه کنید و تو پرداخت پارتی بازی نکنید .که بهر کسی میگم ولمون بدین میگه شیرینی ما رو بده پولتون در میاریم . شهرداری باعت تاسف هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار