اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
فرماندار اهواز خبرداد:
فرماندار اهواز با بیان اینکه در شهر و روستاهای شهرستان اهواز حدود 2400 واحد مسکونی دچار آسیب شده‌اند، گفت: برآورد اولیه در بحث خسارت‌های سیلاب به بخش شهری و روستایی اهواز حدود 5 هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است.
جمال عالمی نیسی در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان‌های سیل زده خوزستان که امروز 29 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان اهواز با توجه به وسعتی که در حوزه روستایی و شهری دارد در سیلابی که اتفاق افتاد، بیشترین آسیب‌ها را در زیرساخت به خود دید.

وی افزود: برآورد اولیه در بحث خسارت‌های سیلاب به بخش شهری و روستایی اهواز حدود 5 هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: بیشترین آسیب‌ها و خسارت‌ها مربوط به حوزه زیرساخت‌های شهری و به ویژه بحث فاضلاب شهرستان اهواز است. همچنین زیرساخت‌های ارتباطی مربوط به بخش روستایی نیز دچار آسیب شده‌اند.

عالمی نیسی عنوان کرد: علی رغم تلاش‌های بسیاری که انجام گرفت اما با توجه به درگیری که با سیلاب داشتیم، تعدادی از روستاها به زیر آب رفتند و آسیب‌هایی به بخش مسکونی و زیرساخت‌های روستایی وارد شد.

وی ادامه داد: در شهر و روستاهای شهرستان اهواز حدود 2400 واحد مسکونی دچار آسیب شده‌اند. در این زمینه در بخش شهری 800 واحد و در بخش روستایی حدود 1600 واحد آسیب دیدند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: از این تعداد واحد مسکونی آسیب دیده حدود 370 واحد در بخش روستایی و همچنین 30 واحد نیز در بخش شهری احداثی است و باید نسبت به ساخت آن‌ها اقدام شود.

عالمی نیسی با بیان اینکه کار بازسازی در اهواز آغاز شده است، اظهار کرد: باقی واحدها تعمیراتی هستند و باید نسبت به بازسازی آن‌ها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در بحث بازسازی زیرساخت‌ها تعجیل کند زیرا بسیاری از مردم با مشکلاتی مواجه هستند که باید نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار