اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: فعالیت پژوهشی و پژوهش محور در اولویت برنامه‌های کانون است و فعالیت‌ها در کانون استان خوزستان با توجه به این اقدامات پژوهشی برنامه‌ریزی، اصلاح و اجرا می‌شوند.
وحید کیانی در کارگاه تخصصی یک روزه «بازآموزی اقدام‌پژوهی» که با حضور مربیان پژوهشگر کانون خوزستان در اهواز برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: در سال جاری 20 طرح اقدام پژوهی به همت مربیان و کارشناسان کانون خوزستان با هدف ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری استان در حال انجام است. 
  
وی در ادامه با تقدیر از کارشناس آموزش و پژوهش کانون خوزستان بابت برنامه‌ریزی‌های متناسب در ارتقا فعالیت‌ها آموزشی و پژوهشی در استان یادآور شد: سال گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان پنج طرح پژوهشی انجام شده است و افزایش تعداد فعالیت‌های پژوهشی در سال 1398 نشان از توجه و اهمیت  این فعالیت در برنامه‌های کانون است. 
  
کیانی تأکید کرد: ما در کانون با کودکان که سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند ارتباط داریم و تلاش می‌کنیم با برگزاری این‌گونه برنامه‌های آموزشی دانش علمی کارکنان خود را افزایش دهیم تا بتوانیم ارتقا کیفیت فعالیت‌ها و پایداری اعضا را شاهد باشیم. 
  
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی هنر هشتم است و فعالیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی این واحد در صورت متناسب بودن با علم روز و تحلیل و واکاوی بازخورد نگاه مردم در راستای پژوهش‌های علمی باعث افزایش عملکرد بهینه سازمان می‌شود. 
  
کیانی روابط عمومی را گوش و چشم و زبان سازمان برشمرد و تأکید کرد: این واحد علیرغم همه‌ی کاستی‌های موجود همواره برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مخاطبان درون سازمان و برون سازمان از هیچ کوششی فروگذار نیست. 
  
مدیرکل کانون خوزستان در ادامه با قدردانی از همه‌ی تلاشگران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اهدا لوح از تلاش‌های بهرام یارزاده دهکردی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجلیل کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار