شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
شوشان: زیبا صالح‌پور عضو شورای شهر اهواز گفت: اکثر کمیسیون‌ها از قبل و بدون کار کار‌شناسی مشخص شده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است هر یک از کمیسیون‌ها به طور تخصصی بر لوایح نظر دهند منطق و عقل حکم می‌کند که کسانی لوایح را بررسی کنند که دارای تخصص و تجربه کافی در آن زمینه باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه در جلسه شورا مشاهده شد بعضی از افراد با وجود اینکه اشراف بهتری بر موضوع داشتند رای نیاوردند و این نشان می‌دهد که اکثر کمیسیون‌ها از قبل مشخص بودند.

صالح‌پور عنوان کرد: آقای حیدری تنها کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده است و اشراف کاملی بر مسائل حقوقی دارد اما وی در کمیسیون حقوقی رای نمی‌آورد.

وی ادامه داد: در هر صورت دموکراسی هزینه بر دار است و دیگر باید پذیرفت اما امیدواریم که دموکراسی بر اساس اصول و کار کار‌شناسی باشد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: انتظار می‌رود که اصحاب رسانه قبل از انتخاب مابقی کمیسیون‌ها بر این موضوع اشراف کامل داشته باشند تا افراد شایسته در هر یک از کمیسیون‌ها انتخاب شوند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
0
comment سر کار خانم صالح پور ضمن ارج نهادن به فرمایشات جنابعالی این قسمت از حرف شما را که این دموکراسی قبول ندارم این دیکتاتوری اکثریت بر اقلیت است که عده ای زیاده خواه با بودن اکثریت دارند به مردم شورا و شهرداری خیانت می کنند
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
comment
0
0
comment خانم صالح پورشما کمیسیون مانده که شما نبودید و شما که می گویید اقلیت آنجا که 12رای در کمیسیون می آورید این رای از کجا آوردید واین شما هستید که همه چیز را می خواهید ودر خیلی جاها حتی به اقلیت ها که شما پرچم دار آن هستید گذر می کنید و به آنان رای نمی دهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار