اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: محل فعلی تامین آب طرح‌های مقابله با ریزگرد، تامین آب شرب شهرهای پایین‌دست را با مشکل روبه‌رو می‌کند.
کیامرث حاجی‌زاده در جلسه کارگروه استانی مقابله با ریزگردها که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در ترمیم کانال اصلی آبرسانی به کانون‌های ریزگرد، گفت: با توجه به شکسته شدن کانال اصلی آبرسانی به کانون‌ها، محل فعلی تامین آب طرح‌های مقابله با ریزگرد، کانال آبرسانی «کوت امیر» است که منبع آب شرب شهرهای جنوب شرق است.

وی افزود: بنابراین در صورت ادامه این شرایط، شهرهای پایین‌دست از جمله هندیجان با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو می شوند، همان‌گونه که در تابستان گذشته مجبور شدیم در قبال تامین آب کانون‌های ریزگرد، آب این شهرستان را از طریق تانکر و بطری تامین کنیم.

حاجی‌زاده با اشاره به عدم تحقق تعهدات شهرداری اهواز در این زمینه، تصریح کرد: هواشناسی خوزستان نیز که اعتبار خرید دستگاه‌های مورد نیاز برای پیش‌بینی را دریافت کرده بود اما به دلیل چند برابر شدن قیمت این دستگاه‌ها امکان خریداری آنها را ندارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اعتبار شهرداری و هواشناسی بازپس‌گیری و به پروژه‌های دیگر و یا تسویه حساب با بدهکاران اختصاص پیدا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار