اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
یک فعال کارگری عنوان کرد:
یک فعال کارگری گفت: اگر شرایط تورمی که در اقتصاد کشور وجود دارد کنترل شود کارگران با حقوقی که دریافت می کنند، می توانند روزگار خود را بگذرانند.
هوشنگ درویش اظهار کرد: بر اساس مصوباتی که در بحث افزایش حقوق کارگران انجام می گیرد، نسبت به افزایش حقوق ها اقدام می شود اما این افزایش حقوق کارگران باید به شکلی باشد تا در زندگی آن ها ملموس باشد.

وی افزود: اگر شرایط تورمی که در اقتصاد کشور وجود دارد کنترل شود کارگران با حقوقی که دریافت می کنند، می توانند روزگار خود را بگذرانند.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان تصریح کرد: اگر حقوق کارگران توسط کارفرما به موقع پرداخت شود، قطعا کارگران شرایط بهتری را خواهند داشت و می توانند با شرایط بهتری زندگی کنند زیرا قیمت ها روز به روز در حال افزایش هستند و کارگران باید شرایط خرج خود را با میزان حقوق دریافتی تطبیق دهند.

درویش عنوان کرد: یکی از مهمترین درخواست و خواسته های کارگران بازگشت قیمت محصولات و اقلام اساسی معیشتی به قبل از گرانی ها است و در این زمینه انتظار داریم تلاش هایی انجام گیرد تا شرایط مانند گذشته شود.

وی ادامه داد: در زمانی که در خصوص حقوق کارگران تصمیم گیری می شد، قیمت محصولات پایین تر بود و اکنون قیمت کالاهای اساسی افزایش پیدا کرده است و از این رو انتظار داریم تا قیمت ها کاهش پیدا کند.

این فعال کارگری خاطرنشان کرد: همچنین در صورتی که کارفرما حقوق کارگران را به موقع پرداخت کند، قطعا وضعیت معیشتی کارگران با توجه به میزان دریافتی آن ها بهبود پیدا خواهد کرد هرچند به کارگرانی که کف حقوق کارگری را دریافت می کنند قطعا فشار وارد خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار