شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

شوشان: سهراب ترکیان، مهندس خلاق اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان کارمند نمونه ملی در سال 1392 انتخاب و معرفی شد.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در این شهرستان اظهار کرد: مهندس سهراب ترکیان به همراه مهندس مهرداد قندعلی دو تن از کارکنان این شرکت به ترتیب به عنوان کارمند نمونه ملی و کارمند نمونه مناطق نفت‌خیز جنوب انتخاب و معرفی شدند.

عبدالصمد یراحی در خصوص انتخاب این مهندس جوان به عنوان کارمند نمونه ملی افزود: نوآوری و خلاقیت سهراب ترکیان و ساخت یک نوع نشت‌بند در عملیات تعمیر یکی از چاه‌های تولیدی این شرکت و شکستن بن بست ایجاد شده بدون هر گونه سانحه و جلوگیری از خسارت روزانه یکصد و 10 میلیون ریال یکی از علل اصلی انتخاب وی بوده است.

وی تصریح کرد: این مهندس جوان در این عملیات تعمیری توانست با ابداع، ساخت و نصب این نشت‌بند بر روی دالیز چاه، 200 پام گاز حاوی H2S حبس شده را بدون هر گونه حادثه و سانحه‌ای آزاد و عملیات تعمیر چاه را توسط دکل حفاری میسر کند.

وی ادامه داد: مهندس سهراب ترکیان همچنین در بخش‌های دیگر نیز ابداعات و نوآوری‌های داشته‌اند که مجموع این اقدامات موجب صرفه جویی مبالغ قابل توجهی در هزینه‌های انجام شده این شرکت شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار