اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور تیم استقلال ملاثانی در برابر عقاب شکست خورد و اتحاد در اندیمشک پیروز شد.

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی انجام شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم اتحاد در خانه میزبان تیم گهر نوین بود که موفق شد در این دیدار خانگی که در اندیمشک برگزار شد بر حریف خود غلبه کند.

اتحاد اندیمشک در این دیدار با سه گل در برابر حریف خود به برتری دست یافت، این تیم در پایان هفته سوم این رقابت‌ها با کسب سه امتیاز در رده هفتم گروه چهارم رقابت‌ها جای دارد.

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته دو تیم خوزستانی فرهنگ رامهرمز و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند، در این دیدار که به میزبانی تیم فرهنگ و در رامهرمز برگزار شد تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جدول رده‌بندی نیز تیم شهرداری ماهشهر با پنج امتیاز از سه دیدار در رده چهارم است و فرهنگ رامهرمز نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار دارد.

اما تیم استقلال ملاثانی دیگر تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها بود که در بازی هفته سوم خود در برابر عقاب تهران به میدان رفت، در این دیدار که به میزبانی استقلال در شهر ملاثانی برگزار شد تیم میزبان با یک گل مغلوب عقاب شد، استقلال ملاثانی با این شکست امتیازات خود را در عدد سه نگه داشت و تیم عقاب نیز شش امتیازی شد.

هفته چهارم این رقابت‌ها از روز دوشنبه هشتم مهرماه با برگزاری دیدارهایی آغاز خواهد شد.

لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور با حضور 60 تیم در پنج گروه برگزار و در هر گروه 12 تیم نیز حضور دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار