اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز گفت: در مناطق بخش مرکزی اهواز و اسماعیلیه هیچ سیل بندی نداریم و این مساله جای نگرانی است و باید فورا نسبت به ترمیم این سیل بندها اقدام شود.
جمال عالمی نیسی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که امروز 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون اعتبارات به شکلی پرداخت نشده است که بتوانیم اقداماتی اساسی را در خصوص جبران خسارت های سیلاب در شهر اهواز انجام دهیم.

وی افزود: آنچه که نگران هستیم در مناطق بخش مرکزی اهواز و اسماعیلیه هیچ سیل بندی نداریم و این مساله جای نگرانی است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: سیل بندها باید ترمیم شود و در این زمینه نباید وقت را تلف کرد زیرا وقتی باقی نمانده است و باید هرچه سریعتر کار سیل بندهای آسیب دیده در مناطق مختلف شهرستان اهواز را آغاز کرد زیرا به سرعت فصل بارش ها آغاز می شود و مجددا با مشکل موجه خواهیم شد.

عالمی نیسی عنوان کرد: مشکلاتی در بحث آب شرب روستایی و ایستگاه های پمپاژ آسیب دیده در اثر سیلاب وجود دارد و در این زمینه باید نسبت به حل این مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی اقدام شود.

وی ادامه داد: در سیلاب خوزستان، به فضاهای آموزشی، راه های روستایی و پل ها آسیب جدی وارد شده و قرارگاه بازسازی و نوسازی استان باید اعتباری را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد تا بتوانند نسبت به کار بازسازی اقدام کنند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: این کارها نیاز به اعتبار کلان دارند و در این زمینه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان باید نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز برای انجام کارهای زیرساختی اقدامات لازم را انجام دهد.

عالمی نیسی خاطرنشان کرد: بحث بازسازی منازل و تامین خسارت کشاورزی به خوبی آغاز شده است و امیدواریم این روند در شهرستان اهواز به خوبی ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار