اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوم از اوایل تیرماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دانش‌آموزان تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.
محمدرضا کرم‌نیا اظهار کرد: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، هفت خردادماه به تمام مناطق ابلاغ شد. تمام توضیحات و راهکارها نیز در این شیوه‌نامه مشخص شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم که ثبت‌نام دانش‌آموزان را از 10 تیرماه آغاز کنیم، البته با توجه به شرایط موجود پیشبینی می‌کنیم که کار ثبت‌نام دانش‌آموزان از اوایل تیرماه آغاز شود. ثبت‌نام‌ها تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و بعد از شهریور نیز ممکن است در موارد خاص ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر والدین برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود مشکلی داشته باشند باید به مسوول ارزیابی عملکرد همان منطقه مراجعه کنند تا مشکل آن‌ها پیگیری شود. 

کرم‌نیا خاطرنشان‌کرد: تلاش می‌کنیم خانواده‌ها در زمینه ثبت‌نام فرزندان خود دغدغه‌ای نداشته باشند. بیشترین مشکلاتی که ممکن است خانواده‌ها داشته باشند برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدراس خاص یعنی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است که آزمون ورودی پایه دهم این مدارس نیز 31 خردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: 389 هزار و 592 دانش‌آموز متوسطه در استان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 220 هزار و 473 دانش آموز دوره اول متوسطه، 113 هزار و 211 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه و 55 هزارو 980 دانش‌آموز رشته‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار