شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۵
شوشان: امام جمعه اهواز گفت: نرمش قهرمانانه روشی برای استیفای حقوق ملت ایران است و از این رو باید از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب استفاده کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه شهر اهواز اظهار کرد: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل به حق اسلامی و متین بود و باید از این فرصت غربی‌ها کمال استفاده را ببرند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور بسیار هوشمندانه و موفق ظاهر شده است و دیپلماسی فعال ایران اسلامی در سازمان ملل متحد قدمی رو به جلو در سیاست خارجی کشور به شمار می‌آید.

جزایری با اشاره به اینکه جهان باید مقابل ایران معقول عمل کند، گفت: جهان باید هوشمندانه عمل کند و قدر این وضعیت را بداند و فرصت را غنیمت شمرده و در این مسیر فعالیت کند.

وی خاطر نشان کرد: چرخه سوخت هسته‌ای حق مسلم ایران اسلامی است و باید تلاش کرد تا این حقوق مسلم ملت ایران که نمادی از مقاومت ملت به شمار می‌آید محافظت شود.

جزایری با تاکید بر اینکه خوزستان در دفاع مقدس آسیب‌های زیادی دیده است، گفت: باید برای بازسازی خوزستان که در دفاع مقدس خسارت‌های سنگینی دیده تلاش کنیم تا بار دیگر از نظر شاخص‌های توسعه به جایگاه قبل از دفاع مقدس برسد.

وی تاکید کرد: عملیات آزادسازی آبادان که بعدا به شکست حصر آبادان معروف شد یکی از عملیات‌هایی بود که سرنوشت جنگ را تغییر داد و باید به بازخوانی این عملیات و بررسی علل پیروزی در این حرکت نظامی پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار