اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
شوشان - فاطمه حمیدی :
در حال گذر از کوچه و خیابان های شهرم بودم که متوجه شدم در این سالیانی که ساکن این شهر بودم تغییری از لحاظ فرهنگی ، اقتصادی ، وضعیت شهر و... بوجود نیامده و چه بسا از آنچه بوده بدتر شده است . 
چند سالی است که شهرستان باوی با سه شهر و چندین روستا و دهستان از اهوازجدا شد و ادارات تازه تاسیس در آن شروع به فعالیت کردند.
اما فعالیت این ادارات با توسعه شهری همراه نبوده و بسیار کند و نامحسوس بوده  است .
ما حتا نام و مکان برخی ادارات را نمی دانیم در حالی که قانونا مدیران هر اداره باید دو روز در هفته برای ملاقات عمومی با مردم وفت بگذارند.
سوال من این ست که ما نباید فقط شورا و شهرداری را زیر سوال ببریم و از فعالیت های دیگر ادارات بی خبر باشیم.
چه بسا افرادی هستند که از این غفلت در حال سوء استفاده هستند و بزرگ ترین قشری که از این موضوع اسیب می بینند جوانان هستند.
لازم دانستم این موضوع را مطرح کنم که با توجه به ورود دادستان در قسمت شوراها و شهرداری ها خوب است که نه جلسه رسمی بلکه در قالب هم اندیشی ادارت مربوطه شهرستان که بالغ بر 25 دستگاه هستند گزارش فعالیت های خود و پیشنهادات و... را مطرح کنند تا ما نیز در جریان پروژه ها و طرح ها قراربگیریم .
چه بسا جوانان ما پیشنهادات سازنده ای در این زمینه داشته باشند.
لذا خواهشمندم فعالان اجتماعی حاضر در گروه ها ازمدیران دستگاه ها دعوت کنند و به جای نقدهای بی فایده و بی سر و ته به فکر  آبادانی شهرها و روستاهایمان باشیم.
با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت جوانان 
اداره میراث ، اداره فنی و حرفه ای ،  آموزش و پرورش،بسیج سازندگی ، سازمان ورزش و جوانان ،سازمان بهزیستی ، کمیته امداد و شوراهای شهر و شهرداری ها باید به فکر برنامه های آموزشی و فرهنگی زیرساختی و مفید برای جوانان ما باشند.
اتحاد و هماهنگی در اجرای برنامه ها مانع از هدر رفتن بودجه ها و بالا رفتن کیفیت پروژه ها می شود.
و برای بار دوم خواهشمندیم به جای جلسات رسمی از هم اندیشی و فکر جوانان در ارتقا طرح های دستگاه های اجرایی بخصوص دستگاه های مرتبط  با اموزش جوانان استفاده شود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار