اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
شهردار اهواز:
شهردار اهواز گفت: این پذیرفته نیست که در تاریک‌خانه‌ها، توافقاتی انجام شود که خروجی آنها، تضییع بیت‌المال و حقوق مردم باشد.
موسی شاعری در آیین معارفه شهردار اهواز که امروز سه‌شنبه (4 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم از شهردار سابق اهواز که دغدغه رشد و توسعه شهر را داشتند و زحمات زیادی کشیدند، تشکر کنم. 
  
وی گفت: کار سختی در پیش دارم. یکی از سختی‌های کار من این است که آقای جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، جزو شهرداران باسابقه و موفق کشور هستند و دغدغه توسعه شهر اهواز را دارند و این موضوع، کار ما را سخت می‌کند. 
  
شهردار اهواز ادامه داد: از استاندار خوزستان نیز بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم زیرا استاندار نگاه ویژه‌ای به شهر دارند و همراهی ایشان روحیه‌بخش و تاثیرگذار است. 
  
شاعری با اشاره اولویت‌های کاری خود در شهرداری اهواز، عنوان کرد: انضباط اداری، مالی و ساختاری از اولویت‌ها است و باید در شهرداری اهواز حاکم شود و منافع مردم باز گرفته شود. این پذیرفته نیست که در تاریک‌خانه‌ها، توافقاتی انجام شود که خروجی آنها تضییع بیت‌المال و حقوق مردم باشد. در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد و با هیچ‌کس عهد اخوت نداریم. 
  
وی ادامه داد: ضرب‌آهنگ حرکت توسعه اهواز باید شتابان‌تر از قبل باشد. همه می‌دانند مشکلات زیاد است اما اعتقاد دارم با همدلی و همکاری باید در این زمینه گام برداشته شود. 
  
شهردار اهواز با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند به تنهایی مشکلات اهواز را حل کند، گفت: باید در فضای همدلی و همکاری و با استفاده از همه امکانات موجود جهت توسعه شهر گام‌های موثری برداریم بنابراین از همه مدیران، نخبگان، عناصر دانشگاهی و چهره‌های تاثیرگذار خوزستان درخواست می‌کنم در این زمینه به ما کمک کنند. 
  
شاعری با اشاره به ظرفیت‌های مختلف اهواز، عنوان کرد: اهواز جزو قطب‌های علمی و صنعتی کشور محسوب می‌شود. همچنین حضور دو قوم بزرگ عرب و بختیاری در اهواز می‌تواند شرایط همکاری و هم‌افزایی را ایجاد کند تا به جایگاه واقعی برسیم. 
  
وی گفت: خود را عضو چهاردهم شورا می‌دانم و شهر اهواز نیز چهارده شهردار با یک مدیریت واحد خواهد داشت. از اعضای شورا نیز که برای اولین بار به یک نفر از بدنه شهرداری اعتماد کردند و فرصت دادند تا ثابت کنیم این اعتماد شورای شهر نتایج ارزنده‌ای برای اهواز خواهد داشت، تشکر می‌کنم. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار