اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
استاندار خوزستان گفت: علاقه‌مند بودم این مراسم نه تنها آیین معارفه شهردار جدید، بلکه آیین تودیع شهردار سابق هم باشد؛ در این زمینه باید تذکر می‌دادم.
غلامرضا شریعتی در آیین معارفه شهردار اهواز که امروز سه‌شنبه (4 تیرماه) در تالار فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از خدمات بی‌شائبه شهردار سابق اهواز تشکر می‌کنم. 
  
وی با انتقاد از عدم حضور شهردار سابق اهواز در مراسم معارفه شهردار جدید، گفت: باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد که شهردار سابق اهواز در این مراسم حضور داشته باشد. این آیین‌ها باید با اخلاق بهتر بهتر برگزار شود. 
وی افزود: ما باید همه در کنار هم باشیم و اختلاف سلایق پیش‌پا افتاده است. در اصل همه در کنار هم باید برای حفظ حاکمیت جمهوری تلاش کنیم. در این مسیر اختلافاتی پیش می‌آید اما همیشه باید قدردان یکدیگر باشیم.
  
استاندار خوزستان تذکر داد: علاقه‌مند بودم این مراسم نه تنها آیین معارفه شهردار جدید، بلکه آیین تودیع شهردار سابق هم باشد. در این زمینه باید تذکر می‌دادم تا همه در کنار هم برای توسعه اهواز و سایر امور گام برداریم. 
  
شریعتی گفت: شهردار سابق اهواز در زمان سیل تلاش زیاد و کار گسترده‌ای انجام دادند و زحمات زیادی متحمل شدند که جای تشکر دارد. همه در در کنار هم بودیم تا توانستیم این کار به سرانجام برسانیم. 
  
وی عنوان کرد: شهردار جدید اهواز از جوانان باانگیزه، باشور و شعور و بابرنامه است که تلاش دارد در این مسیر گام بردارد. انگیزه، برنامه و همت شهردار جدید موجب شده که از وی حمایت کنم تا مستقر شود و کار را ادامه دهد و سکان اداره اهواز را به دست بگیرد. 
  
استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون بار بر دوش شهردار جدید است و امیدواریم آنچه بر عهده گرفته به انجام برساند. آنچه در این مدت از آقای شاعری دیده‌ام این است که دوست دارد تا جایی که در توان دارد جهت خدمت به مردم با بسیج امکانات کار کند. 
  
وی ادامه داد: شاعری هم به کار شهرداری نا‌آگاه نیست و مدتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی کار کرده و کارنامه خوبی دارد. این حوزه یکی از نواقص ما در اهواز است و به این امر کم توجهی شده است. امیدواریم در این زمینه نقص‌های گذشته را مرتفع کند. همچنین در حوزه عمرانی، خدماتی و اجتماعی کار به خوبی آغاز شده که امیدواریم کار را با جدیت ادامه دهد. 
  
شریعتی گفت: از شهردار اهواز حمایت کامل و قاطع خواهم داشت. شورای تامین خوزستان هم با حمایت کامل از شورا و شهردار اهواز زمینه خدمات بهتر به شهروندان را فراهم خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار