اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
واویلای اورجینال منم
میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در گفت و گویی خواندنی درباره مسائل مختلف با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.
میلاد میداوودی کاپیتان فصل قبل تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو‌با خبرنگار ما درباره مسائل مختلف فوتبالی صحبت کرد، این گفت وگوی خواندنی با میلاد میداوودی را از دست ندهید.

برای این فصل تصمیم نگرفته ام

هنوز برای این فصل تصمیم نهایی نگرفته ام، منتظرم وضعیتم با تیم نفت مشخص شود و سپس یک تصمیم منطقی برای موفقیت خودم در زندگی فوتبالی ام بگیرم.

مطمئنم تارتار با نفت موفق می شود

تارتار مربی جوان و باهوشی است، او در پارس جنوبی جم ‌نتایج خوبی گرفت و نشان داد که مربی کاربلدی است، فرقی نمی کند میلاد میداوودی در تیم باشد با نباشد من برای او و تیم نفت آرزوی موفقیت دارم. هنوز با ایشان صحبت نکرده ام و درباره شرایط فوتبال مسجدسلیمان حتما با او گفت و گو می کنم. اینجا معدن فوتبالیست است و مطمئنم او به جوانان شهر نیز نگاه ویژه می کند تا بازیکنان بومی نیز سهمی در این تیم داشته باشند.

استقلال استراماچونی موفق می شود

من فکر می کنم استراماچونی می تواند امسال با حضور در استقلال تحول عظیمی در تیم ایجاد کند، استقلال چند سالی است در لیگ موفق به کسب جام نشده و امیدوارم امسال این طلسم بشکند. استقلال تیم بزرگی است و با این مربی بزرگ‌می تواند چه در لیگ و جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان اسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

فرهاد بهترین گزینه برای تیم ملی امید بود

فرهاد مجیدی نیاز به تعریف و تمجید ندارد اما کسانی که با او هم تیمی بوده اند می دانند که او‌چه اندازه حرفه ای است و تجربیات زیادش می تواند برای هر بازیکنی به مانند طلا باشد.او بهترین گزینه برای تیم ملی بود و تجربه مربی گری فصل قبل در استقلال نیز نشان داد که می توان به او اعتماد کرد و قطعا مسئولان فدراسیون از انتخاب او پشیمان نخواهند شد.

واویلای اوریجنال منم
 
راستش را بگویم نمیدانم چه کسی شعار واویلا واویلا را برایم ساخت اما هرکس بوده دمش گرم! خاطرات استقلال و هواداران آن همیشه با من است و بابت لطفشان ممنون هستم. بعد از من برای خیلی بازیکنان شعار واویلا واویلا گفتند اما همه می دانند واویلای اوریجتال منم و مابقی فیک هستند(خنده).

می خواستم با نکونام به اوساسونا بروم

زمانیکه در استقلال بودم جواد نکونام به من زنگ زد و گفت اوساسونا تورا می خواهد، برنامه این بود که آخر فصل از استقلال به لالیگا بروم. آن مصدومیت لعنتی باعث شد تا لالیگا را از دست بدهم و همیشه حسرت آن را بخورم، همچنین در زمانیکه پاس بودم تیم الشارجه مرا خواست که مسئولان استقلال اهواز مانع جدایی من شدند و شاید اگر می رفتم وضعیتم فرق می‌کرد اما حتما قسمت من این بوده است. البته نام نکونام را آوردم و امیدوارم که در تیم جدیدش موفق باشد .

دیگر از کسی که مصدومم کرد، دلخور نیستم
 
شاید اگر چند سال قبل این سوال می پرسیدی که او را می بخشم یا خیر می گفتم که اصلا و ابدا. دست است که او در ۱۱ ماهی که خانه نشین شدم یک پیامک هم نداد اما خب مصدومیت جزیی از فوتبال است. دیگر از او دلخور نیستم و اصلا سعی می کنم به آن موضوع فکر هم نکنم. 

استقلال اهواز را نابود کردند

یک زمان در لیگ برتر همه از اسم استقلال اهواز وحشت داشتند اما حالا با اتفاقات عجیب و غریب به دسته سوم سقوط کرد و بهتر است بگویم این تیم را نابود کردند، بسیاری از مردم خوزستان طرفدار این تیم ریشه دار بودند و سقوط این تیم دوست داشتنی من و همه طرفدارانش را ناراحت کرده و از صمیم قلب دوست دارم تااین تیم بازهم در بالاترین سطح فوتبال ایران حاضر شود.

کلاس های مربی گری را شروع کردم
 
در تعطیلات از فرصت استفاده کردم و در کلاس مربی گری دوره c حاضر شدم که جا دارد اینجا از زحمات استاد حسین روان شاد و استاد داریوش هرمزی تشکر کنم و امیدوارم در آینده بتوانم مربی موفقی باشم.

تاسیس مدرسه فوتبال در اهواز

من پارسال اولین مدرسه فوتبالم را در شهرم مسجدسلیمان تاسیس کردم و خداراشکر با استقبال خوبی مواجه شد، شما اگر یک بار به تمرینات ما بیایید متوجه می شوید که چه اندازه استعداد در شهر ما حضور دارد. البته مسجدسلیمان استعداد های دیگری دارد، آرمان امیدی که در برنامه عصر جدید حضور داشت نیز از آن موارد است و از او‌ممنون هستم که مردم ایران را با موسیقی بختیاری بیش از پیش آشنا کرد. بدنبال مراحل تاسیس مدرسه فوتبال در اهواز هستم و به زودی ثبت نام را شروع خواهیم کرد.
منبع:ورزش سه/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار