اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فرآیند ثبت‌نام تکمیل ظرفیت میان پایه یازدهم و دوازدهم مدارس نمونه دولتی استان از ۱۷ تیرماه و اعلام نتایج نهایی ثبت‌نام از دوم شهریورماه ۹۸ خبر داد.
مهدی رفیعی‌دهکردی اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام پذیرش تکمیل ظرفیت دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه روی سایت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.ir قرار گرفته است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت دفترچه ثبت‌نام را دریافت کنند.

وی با اشاره به ضوابط ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی استان، خاطرنشان‌کرد: ثبت‌نام در پایه دهم مدارس نمونه دولتی تنها از طریق آزمون ورودی امکان‌پذیر است، در حالی پایه‌های یازدهم و دوازدهم این مدارس تابع این قانون نیست و دانش آموزان می‌توانند از طریق شیوه نامه ثبت‌نام میان پایه در این مدارس ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی 4 تیر تا ۱۶ مرداد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، عنوان کرد: داشتن تابعیت ایرانی، کسب نمره قبولی از کلیه دروس در خردادماه ۹۸، کسب حداقل معدل ۱۵ در امتحانات خردادماه، ارائه کارنامه سالیانه تایید شده مربوط به آخرین سال تحصیلی، نداشتن سابقه ترک تحصیل و دارا بودن شرط سنی لازم از جمله مهم‌ترین شرایط دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در پذیرش تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی است.

رفیعی همچنین با برشمردن مدارک لازم جهت شرکت در پذیرش تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی، تصریح کرد: ارائه اصل شناسنامه به همراه کپی صفحه اول، پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به حساب دبیرستان یا هنرستان نمونه دولتی مورد تقاضا، ارائه دو قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده، ارائه یک نسخه کارنامه سالیانه تایید شده مربوط به آخرین پایه تحصیلی، ارائه گواهی از بنیاد شهید مخصوص افراد مشمول سهمیه شاهد و ارائه نمودن برگ تکمیل شده تقاضا نامه ثبت‌نام، از جمله مدارکی است که داوطلب باید در زمان ثبت‌نام ارائه کند.

وی افزود: اسامی پذیرفته‌شدگان هر واحد آموزشی، دوم شهریورماه ۹۸ از طریق سایت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان می‌توانند در بازه زمانی ۳ تا ۹ شهریورماه ۹۸ با مراجعه به مدارس محل قبولی خود نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در خوزستان ۴۰ مدرسه نمونه دولتی فعال است. این مدارس دارای ظرفیت بالایی در حوزه آموزشی هستند. تقویت و ارتقای این ظرفیت از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار