اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
برانکو و کیروش هر دو با این که میانه ی خوبی باهم نداشتند اما هرکدام  بدون تردید نسبت به تیمی که سکان هدایت آن را بدست داشتند الحق من الانصاف وفادار بودند و نیز به کارشان عشق می ورزیدند .

اما از آنجا که وجود بداقبالی در فدراسیون فوتبال ایران همیشه اصلی دائم و مبرهن است، یعنی ؛ وجود بدحسابی ها و بی مهری های عامدانه که سبب شده تا هر دو مربی از تیم ملی و پرسپولیس برخلاف خواست قلبی شان جدا شوند.

حالا از این حرف ها که بگذریم و با دقت به کارنامه ها ی هر دو مربی  و عملکرد تیم های آنها مختصرا یک نگاه تخصصی بیافکنیم بوضوح خواهیم دید که از دست دادن برانکو بمراتب تراژدی آن سخت تر از دست دادن کیروش بود و به هیچوجه مدیران منتخب  فدراسیون فوتبال که در پرسپولیس مسوولیت دارند نمی توانند بابت از دست دادن برانکو یک دلیل منطقی و خیرخواهانه را ارائه نمایند. 

واقعا، هواداران پرسپولیس با این دست های جفاکار که پیوسته چون بختکی بر روی سرنوشت تیم محبوب شان چنبره زده اند چه  کنند.!؟ و چرا باید در این بین فریادرسی وجود نداشته تا دافع این بهانه تراشی های مشکوک باشند.

آیا، بهانه هایی چون کمبود بودجه و بدحسابی های سریالی، از این قبیل مشکلات صوری، به مصداق همان نخ بیرون گذاشته از تن پوش فوتبال ایران نیست که هر وقت سیاست اقتضاء  کند آن را زیرکانه از بافتنی بیرون کشند.

زهی افسوس، باید دید واقعا این جفاکاری هایی که  نسبت به تیم پر هودار  پرسپولیس، عامدانه صورت می گیرد، سرمنشاء آن کجاست.!؟ یا بر حول محور اندر حکایت نیش عقرب نه از راه کین است بلکه اقتضای طبیعت اش همین است همچنان در دور تسلسل باطلی می چرخد.

پس ای مدعیان مذبذب بچرخید تا بچرخیم.!

زیرا نوار پیروزی های پرسپولیس به عشق هوادارانش بریده نخواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار