اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
در گفتگو با مالک تیم کارون مطرح شد.
بعد از اخبار مربوط به واگذاری تیم کارون به داماش گیلان ،طی تماسی با "ناجی محمدیان" مالک تیم کارون، گفتگویی داشتیم که ماحصل آن را در ادامه خواهید دید.


بعد از اخبار مربوط به واگذاری تیم کارون به داماش گیلان ،طی تماسی با "ناجی محمدیان" مالک تیم کارون، گفتگویی داشتیم که ماحصل آن را در ادامه خواهید دید.

++خبری در مورد واگذاری تیم به داماش گیلان شنیده شده،در مورد چگونگی واگذاری تیم با توجه به اینکه تا چند روز قبل این خبر یک شایعه قلمداد میشد و  آن را تکذیب میکردید ، بفرمایید. 
-- در جریان این موضوع نیستم و خبری ندارم ،بخاطر درمان بیماری در حال حاضر یزد هستم.

++شما مالک تیم هستید،نمیشود پذیرفت که بدون اطلاع شما این اتفاق افتاده باشد.
-- بله درسته من مالک تیم هستم،اما کلیه اختیارات خرید و فروش تیم را به امیرسامری سپردم و گفتم اگر توان این را داشتی که تامین بودجه کنی تیم را نگه دار.


++بعد از اینهمه تلاش و هزینه برای شکل گیری این تیم چطور حاضر شدید که به این راحتی تیم را از دست بدهید؟
-- مشکلات زیادی وجود دارد،کسی در جریان ناراحتی و دغدغه های من نیست،من دیگر حاضر نیستم حتی ریالی بابت این تیم هزینه کنم.

++چرا وضع تیم به اینجا رسید؟
-- قطعا ما اشتباهاتی داشتیم،تجربه ی لیگ یک را نداشتیم،هزینه ها بالا بود،بلند پرواز بودیم میخواستیم زود تیم را از دسته یک به لیگ برتر برسانیم.

++فکر نمیکنید تشکیل کارگروه های کارشناسی و یا تغییر مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره میتوانست تاثیر مثبتی در پیشبرد امور تیم داشته باشد و مانع از این بشود که ملزم به واگذاری تیم بشوید؟
-- به نظر شما کسی میتوانست مثل امیر سامری قدرت اجرایی و درآمدزایی برای تیم داشته باشد؟
ما بارها از سازمان منطقه آزاد اروند و سایر ادارات کمک خواستیم اما همکاری نکردند،مدتی قبل عبد سامری و برادرش و غزلاوی و چند نفر دیگر با منطقه آزاد در این خصوص جلسه ای داشتند و سازمان قول مساعدت داد اما تا کنون که نزدیک به قرعه کشی مسابقات لیگ هستیم خبری از این کمکها و همکاری ها نشده است.
وضع تیم به صورتی بود که اگر فروخته نمیشد منحل میگشت.

++اطلاع دارید که خبر فروش و واگذاری تیم چقدر فضای دلگیر و ناامید کننده ای بین مردم خرمشهر ، بخصوص جوانان به وجود آورده است؟
-- فکر می کنید من خودم ناراحت نیستم،من این تیم را مثل بچه ی خودم به مرحله ی رشد رساندم ،خیلی برای تیم هزینه کردم بخاطر مشکلات فراوان تیم و فشار روحی دچار بیماری شدم،البته هنوز هم واگذاری تیم به مرحله ی قطعی نرسیده است.

++ اقای محمدیان از اینکه علیرغم بیماری ، زمانی را برای این گفتگو در اختیار ما قرار دادید تشکر میکنم و آرزوی سلامتی برای شما دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار