اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
شوشان - احمد سراج :
 در این وانفسایی که اقشار مختلف مردم (البته به جز سلبریتیها و آقازاده ها و طبقه مرفه ) روزهایی را می‌گذرانند که دخلشان با خرجشان هیچ همخوانی ندارد و هزینه های زندگی ،شرایط را دشوار کرده است حاشیه سازانی به میدان آمده اند تا مشکلات دیده نشود.

در روزهایی که بیش از گذشته همدلی مردم کارساز است و میتوانند مطالبات خود را با جدیت در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دنبال نمایند حاشیه سازانی به میدان آمده اند تا مطالبات مردمی کم ارزش شود .

در روزهایی که  اقتدار علمی و شجاعت جوانان غیور این مرز و بوم بیش از گذشته هیمنه پوشالی آمریکا را با شلیک فقط یک موشک فرو ریختند  حاشیه سازانی به میدان آمده اند تا فروپاشی نظام سلطه به چشم نیاید.

در روزهایی که مخاطبین گام دوم انقلاب یعنی جوانان فرهیخته و جهادی ایران اسلامی کمر همت میبندند و  آماده میشوند شانه های خود را زیر بار مسئولیت ببرند حاشیه سازانی به میدان آمده اند تا جوانان را به گونه ای دیگر معرفی نمایند .

آری  این روزها فضای مجازی و رسانه ها به موضوعاتی ازجنس تعداد  اندکی دختران و پسران اغفال شده ای میپردازند که در یک کلام ماموریتشان حاشیه سازی با ناهنجاریها است و در زمان مداخله پلیس، موضوع را  با یک ترفند رسانه ای به یک چالش اجتماعی تبدیل میکنند و با معطوف کردن اذهان مخاطبین به موضوعات حاشیه ای دیگر مجالی برای موضوعات اصلی نمی ماند .

و اما در این میانه ، خدشه دار کردن اقتدار پلیس از دیگر برنامه های ماموریت سازان پشت صحنه است . هر چند که در این شکی نیست که نحوه برخورد پلیس با هنجارشکنان هم می بایست بر مبنای شرع و قانون باشد ولکن نباید گذاشت حاشیه سازان در توهم  چنگ زدن به اقتدار پلیس کمترین امکانی داشته باشند .

در حمایت از پلیس به پویش بپیوندید.                                    #پلیس ایرانی اقتدار_دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار