اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
شوشان - دکتر حسن سلیمانی :
 شواهد گویای آن است که جوانان قلب تپندۀ توسعه هستند و امروز به واسطه دانایی، توانایی و تخصص حق دارند در کانون تحولات جامعه باشند. حضور جوانان خوزستانی در انتخابات مجلس یازدهم  یک رویداد بی نظیر تاریخی و یک حرکت فرهنگی بی سابقه است که نشان می دهد اگر چه مردمان فرهیخته استان خوزستان در عرصۀ توزیع  عادلانۀ  ثروت و قدرت و امکانات دیده نشده اند، لیکن در 2 اسفندماه 98 ثابت خواهند کرد که از همه سدهای سنتی و موانع ستبر تاریخی عبورخواهند کرد و به توانمندی و صلاحیت جوانان این دیار همیشه محروم  اعتماد می کند .  
من اطمینان دارم که این حرکت و رویکرد نو آیین و  بی سابقه  گامی بلند در راستای حق جویی و  کاهش نابرابری است.
جوانان خوزستانی به عنوان 70% از جامعه حق دارند در مهم ترین نهاد قانون گذاری کشور نمایندگانی داشته باشند و همراهی تمام اقشار مردم با این انتخاب می تواند مهم ترین نماد  و نشان توسعه باشد. اگر امروز جوان در سایه شعور و آگاهی سیاسی خود به این باور رسیده اند که باید نماینده داشته باشند بدان معناست که اراده و آگاهی را به هم پیوند زده اند تا به بزرگترین مسئله‌ی  مسکوت ماندۀ تاریخی، پاسخی مدرن و این زمانی دهند. این رویدادِ معطوف به آگاهی و دانایی ِ جوانان خوزستانی خواهد بود. 
امروز مهم ترین و حیاتی ترین مسالۀ جوانان خوزستانی که باید فارغ از نگرش های ابزارانگارانه و تاکتیکی بدان پرداخته شود «عدم حضور» است.
راهبردِ حضور و استمرار آن  گامی مهم در راستای حق خواهی و پایان دادن به ناتوانی جوان است. برای اولین بار است که این حق خواهی با تکیه برهوشمندی و پویایی در قلمرو سیاستی - که تا دیروز برای جوانان منطقه ممنوع بود -  بر صدر تاریخی ترین مطالبۀ معطل مانده می نشیند. اینک و در این شرایط، جوانان خوزستانی با حضور در عرصه سیاست، اعلام کرد که پیاده نظام گروه یا فرد خاصی نیست بلکه برای دست یابی به حقوق خویش، متمدنانه و فارغ از تقابل و نفی دیگری تلاش می کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حمزه سلیمانی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
comment
0
0
comment موافق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار