شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
بهترین همسرانِ دنیا
شوشان - محمدسعید بهوندی :
نیاز همسرش را به داشتن زمان هایی هر چند کوتاه در تنهایی و خلوت با خود، که از آن میتوان بعنوان؛"حریم خصوصی" نام برد، همیشه به رسمیت شناخته و برایش احترام قائل است.

از کنکاش، بحث، جدل و پرسش در مورد پیشینه و عملکرد قبل از ازدواج همسر خود که متاسفانه زندگی بخش زیادی از زوج های ایرانی به آن مشغول و گرفتار است، بشدت پرهیز می نماید.
 
عملکرد و اخلاق و رفتار خانواده ی همسرش را به حساب او نیاورده و به هر کدام مستقل از دیگری واکنش مناسب و شایسته نشان می دهد.

با اعتقاد به یک اصل منطقی و عقلانی، میداند که همه ی انسانها توانایی، دانایی و ظرفیت های محدودی دارند، لذا به هیچ وجه فوقِ توان و طاقت همسر خویش مطالبه و توقعی را مطرح نمی نماید.
 
به قول و قرارها و تعهّد و مسئولیت خاصِ خویش در قبال فعالیت هایی که شرعاً و عرفاً و یا بنا بر توافقاتشان قبول نموده، وفادار است و همواره برای انجام با کیفیت آنها تلاش مستمر می نماید.
 
برای بیان خواسته ها، نقطه نظرات و توصیه های خویش هیچگاه از جاده ی منطق، ادب، احترام و آرامش خارج نگردیده و متوسّل به قوّه ی قهریه نمی شود و همچنین بر روی مسائل اعتقادی و ایمانی به زور و اجبار و بداخلاقی مبادرت نمی ورزد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار