اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
با این که کلاس های روستایی دزفول بدون معلم است اما مدیران اهوازی آموزش و پرورش تصمیم گرفته اند حدود 90 نفراز معلمان خانم دزفولی را با میانگین سنی 35 سال که اکثرا فرزند کوچک هم دارند به روستاهای شوشتر برای تدریس بفرستند. یعنی نزدیک به 120 کیلومتر دورتر از محل کار همسران و زندگی خانوادهایشان روزانه بروند و دوباره این 120 کیلومتر را برگردند. این یک تصمیم درست برای تصویب یک لایحه حمایت از خانواده است !

چطور می شود که مدیران آموزش و پرورش شوشتر و یا استان پیش بینی چنین کمبود نیرویی را نکرده بودند؟ آیا با اینگونه تصمیم گیری ها سند تحول بنیادین انجام میپذیرد؟ آیااین معلمین خسته از راه تدریس خوبی خواهند داشت؟ متاسفانه این کمبود نیروی آموزش و پرورش شوشتر در سالهای پیش هم وجود داشته.

نامه مستند این خبر در سایت آموزش و پرورش دزفول قسمت بخشنامه های منطقه موجود است که آنها را ملزم به رفتن شوشتر کرده اند. امروز این 90 آموزگار خانم و آقا کودکان خود را به دیگران سپرده و با دو اتوبوس راهی وزارت آموزش وپرورش در تهران شدند . در خوزستان گوش شنوایی نبود.

عاجزانه از طرف خانواده ها و همسران این آموزگاران از شما خواستارم


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment چرا نمی توان وارد سایت نیاز سنجی شد؟آیا اگر کسی این سایت را نتواند باز کند و نیاز سنجی را انجام ندهد مشکلی برای او به وجود می آید؟ لطفا پاسخ دهید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار