اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
رای اول :محرومیت شش ماهه بلبلی
این اولین بار نیست که بازیکنی پیش از شروع فصل با دو تیم و حتی سه تیم قرارداد امضاء می کند و در نهایت از بین دو یا سه تیم از تیمی سر در می آورد که بیشتر دوستش دارد و بیشتر پول گرفته است.

به گزارش شوشان، در این ماجرا باشگاه اول یا باشگاه دوم دستاویز اهداف بازیکن قرار می گیرند و به نوعی می شود گفت بازیکن با بازارگرمی در نقل و انتقالات در نهایت به هدفی که برای خود ترسیم کرده می رسد. در سال های اخیر به دفعات شاهد این اتفاق بودیم. در فوتبال حرفه ای کمتر این اتفاق رخ می دهد چون فیفا به سختی با بازیکن و حتی باشگاه خاطی برخورد می کند. دیدید که نادیده گرفتن قرارداد با ریزه اسپور چه جرایم سنگینی را متوجه تیم پرسپولیس و مهدی طارمی کرد.

 

یکی از بازیکنانی که در ابتدای فصل دست به چنین رفتاری زد محمد بلبلی بود. بازیکن تیم سپیدرود رشت که قرارداد او با تیم فولاد رسانه ای شد اما در نهایت سر از استقلال در آورد!

نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد در بررسی پرونده شکایت باشگاه فولاد از محمد بلبلی رای به محرومیت 6 ماهه این بازیکن داده است و این بازیکن تا پایان نیم فصل قادر به همراهی تیم استقلال نخواهد بود. این رای در حالی اعلام شد که محمد بلبلی و باشگاه استقلال تهران انتظار صدور چنین رایی را از کمیته تعیین وضعیت نداشتند و با صدور این رای بی شک در آینده شاهد تکرار این رفتارها نخواهیم بود.


 
جالب اینکه باشگاه استقلال در شرایطی با محمد بلبلی قرارداد امضاء کرد که در جریان قرارداد این بازیکن با فولاد قرار داشت چرا که تصویر این قرارداد رسانه ای شد و می توانست پیش بینی کند قرارداد بستن با محمد بلبلی خطا و غیر قانونی است و در ادامه جرایم سنگینی را متوجه خود و هم چنین بازیکن خواهد دید. البته بعید به نظر می رسد کمیته تعیین وضعیت همانند کمیته انضباطی فیفا بخواهد پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را ببندد اما همین رای از سوی کمیته تعیین وضعیت می تواند در آینده جلوی چنین رفتارهای مشابهی را بگیرد. دستاویز قراردادن باشگاه از سوی بازیکن که اصلا چهره خوشی در فوتبال ندارد. البته در همین فوتبال رفتارهای عکس را هم شاهد بودیم. عزت پورقاز در حالی که پیش از همراهی تیم ملی در یک اردوی خارجی با استقلال خوزستان شفاهی صحبت کرده بود به کلام خود متعهد ماند در حالی که در بازگشت از اردوی تیم ملی علیرضا منصوریان از وی خواست پیراهن استقلال را برتن کند.

 

گفتنی است رای محرومیت 6 ماهه محمد بلبلی از همراهی تیم استقلال قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد. یعنی این بازیکن می تواند با اعتراض به رای صادره باعث ارجاع پرونده به کمیته استیناف شود. اما تا زمان صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف محمد بلبلی حق همراهی تیم استقلال را نخواهد داشت. به این دلیل که آراء صادره از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از صدور اجرایی می شود حتی اگر قابلیت تجدید نظر خواهی داشته باشد. قرارداد این بازیکن با استقلال 5 ساله است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار