شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
شوشان: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از معرفی گزینه‌های مجمع نمایندگان خوزستان برای تصدی استانداری این استان به وزیر کشور خبر داد.

سیدراضی نوری در گفت‌وگو با شوشان اظهار کرد: تعیین استاندار خوزستان کار بسیار مهمی است که باید با هم اندیشی همه متولیان امر انجام شود و نمایندگان مجلس نیز در این باره تنها نقش ارائه مشاوره را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ها را تعیین کرده‌ایم، افزود: برای موفقیت در انتخاب استاندار خوزستان باید کوشید تا بر اساس شاخص‌ها عمل کنیم و در این باره از همه توان کاری خود بهره می‌گیریم تا گزینه‌های مطرح شده بر اساس شاخص‌ها تعیین صلاحیت شوند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار خوزستان باید کاری باشد، گفت: خوزستان عقب ماندگی‌های زیادی دارد و به این دلیل باید استانداری برای خوزستان انتخاب شود که همه شاخص‌های کار شبانه‌روزی و فعالیت جهادی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان از سیاسی کاری و بازی‌های سیاسی خسته شده‌اند و تنها خدمت بی‌منت می‌خواهند.

نوری تصریح کرد: مردم تلاش دارند تا فردی در این مسند قرار گیرد که مشکلات استان را بشناسد و در راستای رفع مشکلات در این حوزه برنامه‌ داشته باشد.

وی گفت: انتخاب افرادی همسو با دولت و همراه با سیاست‌های عمرانی و اجرایی دولت یازدهم می‌تواند خوزستان را برای آبادانی قدمی به جلو ببرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از اعضای مجمع نمایندگان درباره تعداد گزینه‌های انتخاب شده و معرفی شده به وزارت کشور اظهار نظر کرده‌اند ولی من در این زمینه به دلیل پایبندی به وعده نمایندگان در این زمینه اظهار نظر نمی‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار