شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
در حال حاضر 180 کتابخانه در مناطق مختلف استان خوزستان در حال خدمت رسانی به مردم است و در صورت تامین اعتبار تعداد کتابخانه‌ها در شهرها و روستاهای این استان افزایش خواهد یافت.
شوشان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از افزایش تعداد کتابخانه‌ها در شهرها و روستاهای این استان در صورت تامین اعتبار خبر داد.

لفته منصوری اظهار کرد: در حال حاضر 180 کتابخانه در مناطق مختلف استان خوزستان در حال خدمت رسانی به مردم است و در صورت تامین اعتبار تعداد کتابخانه‌ها در شهرها و روستاهای این استان افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در نظر داریم در همه ادارات استان ایستگاه های مطالعه راه اندازی کنیم و البته آمادگی اهدای کتاب به تمام مساجد و حسینیه‌های سطح خوزستان را در دستور کار داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با بیان اینکه در شهرستان هندیجان دو ایستگاه کتابخانه راه اندازی کرده‌ایم افزود: این دو ایستگاه در فرمانداری و شهرداری این منطقه قرار گرفته‌اند و مورد استفاده کارکنان و پرسنل هستند.

وی همچنین عنوان کرد: باید با توسعه کتابخانه‌ها، فرهنگ کتابخوانی را ترویج و شهرهای استان را به سوی تعالی در این زمینه سوق داد.

منصوری اضافه کرد: شهرستان هندیجان با قدمتی بیش از 3 هزار ساله در امر کتابخوانی به موفقیت‌های خوبی رسیده است و البته قابلیت‌های بیشتری در این زمینه دارد که ما نیز آنها را حمایت خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار