شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز بر اساس یک سری شرایط خاص و با توافقات قبلی انتخاب شدند و قضیه‌ای مانند انتخاب شهردار اتفاق افتاد.
شوشان: عضو شورای اسلامی شهر اهواز از عدم رای به افراد متخصص در کمیسیون‌های شورای شهر انتقاد کرد.

حسین حیدری اظهار کرد: افرادی که به عضویت کمیسیون‌های شهرداری اهواز درآمدند متخصص آن کار نیستند. وی افزود: فلسفه وجودی کیمیسیون‌ها در شوراهای شهر بر مبنای تخصص است و انجام کارهای کار‌شناسی در شورا است ولی در اهواز چنین چیزی نیست.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: برای عضویت در کمیسیون‌های شورای شهر اهواز آن چیزی که در نظر گرفته نشده تخصص است.

وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز بر اساس یک سری شرایط خاص و با توافقات قبلی انتخاب شدند و قضیه‌ای مانند انتخاب شهردار اتفاق افتاد.

حیدری تصریح کرد: یک گروه اکثریتی در شورای شهر اهواز به وجود آمده که اقلیت را از کمیسیون‌ها حذف کردند که برای مثال می‌توان به کمیسیون حقوقی و املا ک اشاره کرد که چهار نفر از اعضایش چون با گروه اکثریت نبودند حذف و 9 نفر از‌‌ همان گروه در این کمیسیون عضو شدند.

وی با تاکید بر این نکته که تشکیل کمیسیون‌ها غیرکار‌شناسی بوده است اضافه کرد: تشکیل کمیسیون‌ها بدون در نظر گرفتن تخصص باعث می‌شود تا در آینده طرح‌ها و لوایحی که به کمیسیون‌ها ارجاع داده می‌شود به دلیل عدم اطلاع اعضا به صورت کار‌شناسی بررسی نشوند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود گزارشات غیر کار‌شناسی از سوی کمیسیون‌ها به صحن علنی شورا بیاید و با رای گروه اکثریت تصویب شود.

وی متذکر شد: این کار‌ها به صلاح مردم و کلانشهر اهواز نخواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار