شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
پاپی زاده نماینده مردم دزفول ضمن بیان مطلب و نیازهای دزفول در حوزه راههای زمینی و هوایی این را هم گفت که فرودگاه دزفول از ترمینالی استفاده می کند که انبار فروشگاه اتکاست!
شوشان/ روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: در نشستی كه به منظور جمع بندی سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان در اهواز برگزار شد تعدادی از نمایندگان مردم استان مسایل و مشکلات حوزه راه و مسکن را عنوان کردند.

* شریعتی نماینده بهبهان از وزیر راه سوال کرد چرا دولت به استان خوزستان که مرکز تولید ثروت و اعتبارات کشور است و استانی است که می تواند ایران را آباد کند توجه کافی ندارد ، این در حالی است که هر استانی مشکلی داشته باشد (مانند دریاچه اروميه) همه عوامل کشوری بسیج می شوند تا آن مشکل را حل کنند.

*دکتر سودانی هم در این نشست گفت خوزستان در تامین بودجه کشور به عنوان «استان مادر» و در جهاتی دیگر مانند درآمدهای مالیاتی، جایگاه اول کشور را دارد. در تلفات جاده ای هم رتبه اول را کسب کرده است، ضمن اینکه تمامی زیر ساخت های کشور در جنگ از بین رفت، با این حال به استان های همجوار سرویس و خدمات می دهد.

وی این را هم گفت که در استان چاه هایی داریم که چند دهه است به مملکت سود می دهند اما سودی به مردم نمی رساند.

تمیمی نماینده شادگان هم قبل از بیان مطالبش گفت نمایندگان خیلی تلاش کردند که آقای آخوندی به عنوان وزیر راه، رای بیاورد. وی از مهندس خادمی چه زمانی که مدیر کل راه استان بود و چه زمان معاونت عمرانی و چه حالا که در مرکز با استفاده از جایگاهش در وزارت راه و شهرسازی از مساعدت به خوزستان دریغ ندارد، قدردانی نمود.

*پاپی زاده نماینده مردم دزفول ضمن بیان مطلب و نیازهای دزفول در حوزه راههای زمینی و هوایی این را هم گفت که فرودگاه دزفول از ترمینالی استفاده می کند که انبار فروشگاه اتکاست!

*سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند با بیان این مطلب که بر شمردن کمبودها تکرار مکررات است، از گفتن کمبودهای حوزه انتخابیه و مسایل مرتبط با موضوع در خوزستان خودداری و یادآور شد که اهم مطالب و موارد را کتبا به وزیر داده است.او اما این را گفت که ما کار جدید نمی خواهیم، و خواستار اتمام پروژه هایی هستیم که قبلا شروع شده و نیمه کاره مانده اند، همینطور که اجرای مصوبات سفرهای دولت را خواستاریم. وی خواستار آن شد که در این جلسه چند کار مهم برای هر شهرستان مشخص شود. به اعتقاد سادات ابراهیمی مهندس دهقانی مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان تلاش خود را انجام می دهد اما بحث مالی مطرح است که البته اقدام در این مورد کار خود ما مجلسی هاست.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حامد مالکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
comment
0
0
comment خواهشنا در صورت درج آگهی در مورد عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان ما را به روز در جریان بگذارید ممنون ۰۹۳۷۴۸۰۲۵۸۰٫ مدیر سایت ایشان مالکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار