اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
رییس آموزش و پرورش دزفول گفت: بعد از تاسوعا و عاشورا، 47 کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.
عبدالمحمد جرجانی با اشاره به این‌که حدود 78 هزار دانش‌آموز در بالغ بر 350 مدرسه در شهرستان دزفول مشغول به تحصیل هستند، اظهارکرد: بعد از تاسوعا و عاشورا در دزفول 47 کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.

وی افزود: مدرسه 12 کلاسه زنده یاد پگاه پریدار با زیربنا یک هزار و 100 متر مربع و مساحتی حدود 3 هزار متر یکی از این مدراس است. یک میلیارد از اعتبار ساخت این مدرسه توسط خیر و 200 میلیون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است.

رییس آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: مدرسه 12 کلاسه دکتر طاووسی نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که حدود یک میلیارد و 500 میلون تومان از اعتبار آن توسط خیر و یک میلیارد و 500 میلون تومان دیگر توسط دولت تامین شده است. این مدرسه دارای یک هزار و 200 متر مربع زیربنا است. مجتمع آموزشی 16 کلاسه امیرالمومنین با زیربنا حدود یک هزار و 500 متر مربع با اعتبار 3.5 میلیارد تومانی که از سوی واقف هزینه شده است، ساخته شده است.

جرجانی گفت: مدرسه چهار کلاسه امیرالمومنین نیز با حدود 700 میلون تومان اعتبار ساخته شده که 200 میلیون تومان از آن توسط خیر و حدود 500 میلون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است. علاوه بر این مدارس، کتابخانه دبیرستان کوثر با حدود 200 میلون تومان اعتبار تامین شده از سوی خیرین و حدود 400 میلون تومان اعتبار دولتی به بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار