اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
تیرماه 98 توقفگاه (پارکینگ) در گتوند بهره برداری شده است و شهروندان می توانند با پارک ماشین خود در این مکان علاوه بر فرهنگ استفاده از آن، آرامش را به همسایگان خود هدیه نمایند.
به گزارش شوشان، با این که ورود کامیون ها و خودروهای سنگین به معابر شهری ممنوع است اما با وجود افتتاح توقفگاه ماشین آلات سنگین در گتوند، باز مشاهده شده است که این خودروها وارد حریم شهر می شوند و در خیابان ها و کوچه پس کوچه های این شهر، پارک می کنند که علاوه بر پارک و ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی، به هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت های معابر و بعضاً احتمال بروز حوادث از پیامد های حضور این میهمانان ناخوانده در شهر است.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: با اینکه پارکینگ ماشین آلات سنگین در شهر چند ماه پیش راه اندازی گردیده منتهی برخی ها با عدم توجه به آسایش مردم خصوصاً شب هنگام با سر و صدای زیاد وارد کوچه ها شده و آرامش مردم را سلب می کنند.

در همین خصوص فرماندار شهرستان گتوند گفت: با علم به اینکه شهروندان با مشکلات زیادی در خصوص پارک ماشین آلات سنگین مواجه شده اند، پروژه توقفگاه را با زحمت زیاد بسیار فعال و توسط بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رساندیم. 

عبدالرضا احسانی نیا با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی کافی در سطح شهر و سایت های خبری گردیده اظهار داشت: پس از بهره برداری این پروژه فرصت هایی داده شده است تا مالکان ماشین سنگین در حریم شهر پارک نکنند و بصورت مکتوب نیز به آن ها اطلاع رسانی گردیده و در صورت مشاهده اخطار و حتی فک پلاک گردند.

وی افزود: از مالکین خودرو انتظار می رود همکاری های لازم را داشته و با این کار خود علاوه بر آسایش و رفاه حال شهروندان و سالم ماندن مبلمان شهری بتوانند به سرمایه گذار بخش خصوصی نیز کمک نمایند.

همچنین یک عضو شورای اسلامی شهر گتوند با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را جهت رفاه حال شهروندان انجام داده ایم، گفت: روزانه شاهد مراجعه حضوری شهروندان و گله مندی از پارک و سد معبر ماشین آلات سنگین هستیم و در این خصوص تمامی اقدامات لازم از طرف شهرداری و شورای اسلامی صورت پذیرفته است و از طریق اجرائیات شهرداری نیز طی نامه ای بصورت مکتوب تمامی مالکین ماشین آلات سنگین در شهر گتوند اطلاع داده شده است.

جبار سلامی افزود: این توقفگاه با امکانات کامل جهت استفاده مالکان ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی می باشد، اما برخی از این مالکان خودرو های سنگین با وجود اینکه افتتاح و بهره برداری از توقفگاه به طرق مختلف از نصب بنر در سطح شهر و انتشار در فضای مجازی و بصورت نامه مکتوب به مالکان اینگونه خودروها اطلاع رسانی گردیده است، متاسفانه هیچگونه همکاری تا کنون انجام نداده اند و باعث سلب آسایش مردم می شوند.

وی افزود: همچنین انتظار می رود تا پلیس راهور در این خصوص ورود کرده و مانع از پارک این خودرو ها در سطح شهر شوند.

گفتنی است تیرماه 1398 توقف گاهی توسط بخش خصوصی به مساحت ۲ هکتار با ظرفیت بیش از ۴۰۰ ماشین آلات سنگین روبروی فرمانداری جنب تالار پذیرایی ارم احداث و به بهره برداری رسیده است، که شهروندان می توانند از این مکان استفاده نمایند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار