شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
آمار یاد شده بیانگر رشد بیش از هفت در صدی در تولیدشمش و 14 درصدی در تولید گندله نسبت به مدت مشابه سال قبل است
شوشان: شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور طی شهریور ماه به هشت رکورد تازه در تولید ماهانه دست یافت و مجموع تولید خود را در شش ماه نخست سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی به یک میلیون و 857 هزارتن رساند.
مهندس عبدالمجید شریفی با اعلام این مطلب افزود: آمار یاد شده بیانگر رشد بیش از هفت در صدی در تولیدشمش و 14 درصدی در تولید گندله نسبت به مدت مشابه سال قبل است. وی درخصوص رکوردهای جدید اظهارداشت: اولین رکورد مربوط به گندله سازی شماره دو با رقم بیش از 300 هزارتن تولید در شهریورماه است که برای اولین بار محقق شده و پس از 291 هزارتن تولید مردادماه دومین رکورد متوالی این واحد محسوب می شود. همچنین مجموع تولید گندله در شرکت طی شش ماه امسال به دو میلیون و 730 هزارتن رسید.
وی در ادامه به چهار رکورد تازه در ایستگاههای ریخته گری شمش بلوم و بیلت اشاره کرد و افزود: تلاشگران واحدهای ریخته گری مداوم بلوم و بیلت در بخش فولادریزی موفق شدند طی شهریور ماه، تولید خود را به طوربی سابقه ای افزایش دهند، به گونه ای که در مجموع نزدیک به 236 هزار تن شمش در این ایستگاه ها ریخته گری شد و هر سه ایستگاه به رکوردهای تازه ای دست یافتند. این در حالی است که شهریور ماه از ماه های گرم فصل تابستان در استان خوزستان است و شرکت فولاد خوزستان پاره ای از برنامه های تعمیراتی کارخانجات و تاسیسات مختلف را در این ایام انجام می دهد. فولادخوزستان قرار است تاپایان امسال سه ونیم میلیون تن شمش فولاد تولید و به بازار عرضه نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار