اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کودک رفتار اجتماعی را به مثابه یک عمل اجتماعی یاد می‌گیرد و به کار می‌بندد.
وحید کیانی امروز 13 مهر 98 در آیین افتتاحیه هفته ملی کودک در اهواز اظهار کرد: جوامعی که کودکان خود را به هنر اجتماعی زیستن و اندیشیدن راهنمایی می‌کنند به سعادت و پیشرفت دست پیدا خواهند کرد.

وی افزود: هفته ملی کودک پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است.

کیانی با بیان اینکه هفته ملی کودک پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است، گفت: خرسندیم که آیین افتتاحیه این رویداد مهم ملی و بین‌المللی برای اولین بار در کشور پس از حدود ۱۴ سال در استان خوزستان برگزار و همچنین برای نخستین بار پرچم هفته ملی کودک در این استان بر افراشته می‌شود.

او با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین عشق و حماسه و دانایی است، خاطرنشان‌کرد: کودکان دانا و اهل علم، زمینه‌ساز آینده روشن این اقلیم هستند و در همین زمینه شعار این هفته "آینده را باید ساخت" در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ظرافت‌های موجود با کودک، رفتاری متفاوت و موثر از خود بروز داده و در این زمینه گستردگی تلاش آن‌ها تا دورترین روستاها و کم‌برخوردارترین مناطق کمتر توسعه یافته رسیده است.

کیانی گفت: ناوگان سیار کتابخانه کانون اگرچه نیاز به نوسازی دارد؛ کودکان را هیچ گاه تنها نمی‌گذارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار