اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد:
رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان گفت: تمام امکانات صنعت آبفا در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب و تامین آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.
صادق حقیقی پور درباره اقدامات آبفا خوزستان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تمام امکانات صنعت آبفا در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تولید 4 هزار متر مکعب آب شرب با کیفیت در مرز چذابه و تولید 4 تا 7 هزار متر مکعب آب در مرز شلمچه، تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: شرکت آبفا شهری و روستایی خوزستان و آبفا اهواز زیرنظر ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان اقدامات تامین آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب در خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه را برعهده دارند.

حقیقی پور با اشاره به تأمین آب لیوانی با کیفیت برای زائران در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: شرکت آبفا خوزستان در حال تولید یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار آب شرب سالم لیوانی با Ec ۲۰۰ تا 300 میکروموس است که روزانه این کار توسط آب و فاضلاب شهری خوزستان انجام می شود و تا آخرین روز تردد زائران حسینی این خدمات ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار تانکرهای آب در مرزها ادامه داد: 32 دستگاه تانکر آب در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر شده است که با پیگیری های انجام شده تعداد تانکرها به 52 دستگاه افزایش پیدا می کند.

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان با اشاره به تامین آب شرب در پایانه های مرزی بیان کرد: تمام آب شرب مصرفی مواکب در مرز چذابه از تاسیسات و آبگیرهای اداره آب و فاضلاب شهری بستان و مرز شلمچه از تأسیسات آبفا خرمشهر و طرح غدیر تأمین می شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان خاطر نشان کرد:برای تامین آب شرب در مرزهای خوزستان 15 تانکر از هفت استان معین شامل تهران، کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری، فارس و کهگیلویه اعزام شده و مهمترین اولویت این شرکت رضایت کامل زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر تردد است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار