اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
 شوشان - نوید قائدی :
رفقا سلام،آرزویم این است که جواب ذهنی حقیر با جواب شما قرابتی نداشته باشد،حقیقت را بخواهید این سوال مدتهاست آزارم می دهد و گلویم را می فشارد،شاید بهتر باشد شفاف تر بگویم چرا مرکز نشینان کوچ کرده که نتوانسته اند در پازل سیاسی پایتخت برای خود جایگاهی دست و پا کنند و البته سودای پیشرفت و فتح قله های بیشتر را دارند، خیال می کنند مانند موقعیت های گذشته هنوز می توانند از محجوبیت و با کمال شرمندگی ساده پنداشتن بودن مردم خوزستان برای خود نردبان بسازند تا از سروکول آن ها بالا روند تا به صندلی سبز مجلس برسند.
چه لزومی دارد که افراد و خانواده های معظمی که سال هاست خوزستان را برای اقامت خود کوچک دیده اند، تهرانی و تهران نشین شده اند، آب آن جا را خورده و از امکانات پایتخت بهره می برند و تجربه و محنت گردوغبار و کم آبی و صدای پمپ آب و سریز فاضلاب و صدها مصیبت دیگر را نکشیده اند،سودای این کنند که بیایند و از حوزه های انتخابیه شهرستان خوزستان کاندیدا شوند، کاندیدا شوند که از چه حق و حقوقی از مردم این دیار رنج و درد کشیده دفاع کنند، محنت های که تنها تجربه حضرات دیدن عکس و مدیای آن هاست؟
حسب تذکر و تکلیف دوستان عزیزم بر خود واجب می بینم منبعد مسایل و حقایق را شفاف تر و صریح تر بیان کنم تا نکند دوباره و مانند قدیم با روش های غلط، مجددا در بازی هایی گرفتار شویم که برای ما عاقبتی نخواهند داشت.
مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی و اعتلای سربلندی این سرزمین ، در دستان مردمان و جوانان فهیم و با غیرت این خطه است که مانده اند و می مانند و تمام سختی ها را با جان و دل می خرند تا آینده منطقه خود را بسازند.
باید مراقب بود تا در دهه چهلم انقلاب حسب فرمایشات مقام معظم رهبری با درایت و بصارت بیشتر و استوار تر و با توکل بر خداوند منان و مشورت های صحیح اهالی بومی خردمند قدم ها را برداشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار