اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
شوشان خرمشهر:نه در مقام دفاع، بلکه در جهت احترام و تنویر افکار و اذهان عمومی در خصوص اقدامات و نامه های اخیر از سوی برخی افراد، من جمله شورای شهرستان و نیز منطقه آزاد اروند را به حضور محترمتان معروض می دارد.
پاسخ جناب آقای کولیوند رئیس محترم کمیسیون شوراهای کاملا قانونی و بر مبنای منطق استوار است، لیکن نوع و عناوین سؤال از آن مقام محترم کاملا کذب و عاری از واقعیت بوده است.
در خصوص بند یک سؤال معروض می دارد که :
جلسه با حضور کلیه ی اعضا تشکیل و صورت جلسه ی آن نیز با امضای هر هفت عضو در دبیرخانه ی شورای شهر خرمشهر به ثبت رسیده است؛ از سوی دیگر برگه های رأی گیری نیز بین اعضا تقسیم شد که به امضای همه ی اعضا رسید که حاوی نظر آنان میباشد. لذا هر گونه ترک جلسه قبل از رأی گیری خلاف واقعیت است. از این رو جلسه تا اعلام ختم آن توسط رئیس شورا با حضور شش عضو به پایان رسید.
اما در مورد ارسال مصوبه ی کمیته ی محترم تطبیق قوانین منطقه ی آزاد قابل ذکر است، مصوبه ی مذکور یک بار به آن کمیته ارسال شد که با اصرار شورا به رأی پیشین خود، به شورای محترم حل اختلاف استان ارسال گردید؛ از طرف دیگر وفق بند الف ماده ی ۶۵ احکام دائمی، اختیارات فرماندار تنها در مورد مصوبات شورا به مدیرعامل سازمان منطقه ی آزاد واگذار گردیده است و دیگر اختیارات من جمله تائید، عزل و نصب شهرداران از وظایف استاندار محترم میباشد.
در خصوص ثبت نام یکی از فرزندان شهردار، برابر بند پ ماده ی ۶ دستورالعملِ آیین نامه ی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۹۷/۹/۲۵  برابر نامه ی واصله از وزارت محترم کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها وفق قواعد حقوقی اثر آن نسبت به آتیه( یعنی برای شهرداران محترم شورا بعد از سال نود و هشت) است و برای قبل از آن تاریخ آیین نامه ی احراز تصدی سمت شهردار مصوب سال ۱۳۷۷ قابلیت اجرا دارد که در آن شهردار از تاریخ اشتغال به کار و صدور ابلاغ می بایست در محدوده ی محل خدمت خود ساکن باشد.
در پایان، در دو سال قبل و سال تحصیلی نیز استعلام اشتغال به تحصیل فرزندان ایشان را از اداره ی آموزش و پرورش گرفتیم که در هر دو زمان فرزندان شهردار معزول در خرمشهر فاقد سابقه ی تحصیلی بوده اند و به استناد  مواد۱۶،۱۸،۱۷شیوه نامه خاتمه خدمت شهرداران مشار الیه باید در همان جلسه احراز عدم سکونت او عزل و سرپرست انتخاب گردد که رئیس شورای شهر سابق خرمشهر از اجرای آن استنکاف نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار