شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
با توجه به حماسه آفريني فرزند خوزستان، سردار هور شهيد علي هاشمي، نام كتابخانه پرديس اهواز به نام اين شهيد بزرگوار نام گذاري شده است.
رييس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان اهواز گفت: بزودي سي و پنجمين كتابخانه عمومي اهواز در منطقه پرديس اهواز، جنب جهاد دانشگاهي افتتاح مي شود.

به گزارش ، حجت الاسلام و المسلمين رضا كلاه كج دراين باره اظهار داشت: اين ساختمان در دو طبقه و با بخش هاي مختلف دفاع مقدس، كودك و نوجوان، نشريات، پژوهش و بخش مرجع به همراه دو سالن مجزاي مطالعه ويژه خواهران و برادران افتتاح مي شود.

وي گفت: شهرستان اهواز با يك هزار و ۴۰۰ نفر جمعيت و ۳۹۸ هزار و ۶۳۳ هزار جلد كتاب در كتابخانه هاي اهواز نياز به توجه جدي در افزايش كتابخانه و ارتقاي سطح مطالعه دارد.

كلاه كج در ادامه گفت: اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان اهواز در راستاي هويت بخشي به جوانان و نوجوانان تصميم گرفته است در نام گذاري كتابخانه هاي جديد التاسيس از اسامي علماي بزرگ خوزستان و شهدا استفاده شود.

وي گفت: در همين راستا و با توجه به حماسه آفريني فرزند خوزستان، سردار هور شهيد علي هاشمي، نام كتابخانه پرديس اهواز به نام اين شهيد بزرگوار نام گذاري شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار