اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
شهردار اهواز گفت: مدیریت شهری در موضوع پسماند به دنبال منافع اقتصادی نیست، مشتاقانه آماده ایم در طرحی که بیزینس پلن آن جنبه های کارشناسانه، نگاه علمی و ماندگاری آن تضمین شود، همکاری می کنیم.

شوشان: نشست بررسی وضعیت پسماند کلانشهر اهواز با حضور شهردار، قنوات عضو شورای اسلامی شهر، رئیس سازمان پسماند، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی و اساتید برجسته دانشگاه و نخبگان علمی کشور، پروفسور مرتضی معطر تهرانی فوق دکترا صنایع شیمی از دانشگاه فنی کالسروهه آلمان و استاد دانشگاه صنعتی شریف، دکتر خدایار جوادی دکترای هوافضا و بیش رانش از دانشگاه آلمان و استاد دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف ، حمیدرضا روشندل دکترای میکرو پروسسورها از دانشگاه فنی برلین و برمن پروفسور دانشگاه فنی برلین در رشته ی مهندسی برق برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان پسماند به تشریح شرایط موجود پسماند پرداخت، سپس وضعیت پسماند موجود شهر آسیب شناسی و پیشنهاد هایی از طریق شیوه های نوین و جدید برای مدیریت آن ارئه شد. در پایان هم کمیته ای تشکیل شد که طرح های پیشنهادی را بررسی و کارشناسی کند.

شهردار اهواز ضمن تشکر بابت تشکیل این جلسه گفت: نجات زمین از سطل زباله ها آغاز می شود. مدیریت شهری به دنبال حفظ محیط زیست و عدم دفن زباله است.

شاعری گفت: طرح های پیشنهادی باید صرفه و بازدهی اقتصادی داشته باشند که بخش خصوصی رقبت داشته باشد که ان را انجام دهد.

شهردار اهواز با تاکید بر این که در طرح های پیشنهادی آنچه ما را به یک طرح واقعی و نتیجه بخش می رساند داشتن یک بیزینس پلن (طرح راهنما و یک نقشه راه) روشن است اظهار داشت: در ارائه طرح ها باید چشم اندازها را به درستی تعریف و دیدگاه اقتصادی و بلند مدت داشته باشیم و مبتنی بر شرایط روز طرح ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در موضوع پسماند به دنبال منافع اقتصادی نیست. مشتاقانه آماده ایم در طرحی که بیزینس پلن آن جنبه های کارشناسانه، نگاه علمی و ماندگاری آن تضمین شود، همکاری می کنیم.


شهردار اهواز با تاکید بر این موضوع که مدیریت شهری با حفظ محیط زیست و نجات شهر از زباله منتفع می شود، گفت: هر طرحی که میخواهد ماندگار باشد طبعتا باید داری ابعاد مختلف ، توجیه اقتصادی و پیوست اجتماعی باشد.  شهر اهواز وسعت و رشد جمعیت قابل توجه دارد که با توجه به افزایش تولید پسماند خانگی، می تواند سرمایه گذاری در این حوزه صرفه اقتصادی داشته باشد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار