شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

شوشان: نخستین جشنواره غذاهای سنتی و محلی منطقه آزاد اروند با همت سازمان منطقه آزاد اروند و همکاری اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند مهدی اسدیان گفت: جشنواره غذاهای سنتی و محلی با هدف احیای غذاهای بومی  این منطقه و به مناسبت هفته گردشگری ئ جهانگردی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت گردشگری منطقه آزاد اروند افزود: این جشنواره به مدت 3 روز از 10 لغایت 12 مهر ماه سال جاری در موزه آبادان همراه با برنامه های متنوع و ارائه جوایز ارزنده برگزار میگردد.

اسدیان افزود : از نظر سلامت غذایی، غذاهای سنتی و بومی محلی علاوه بر تنوع غذایی ازکیفیت و ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند که جای دادن این غذاها در سفره خانوارها باعث سلامتی و نشاط خانواده و جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت غذاهای سنتی گفت : از جمله اهداف برگزاری این جشنواره معرفی غذاهای سنتی به نسل جدید و همچنین معرفی چگونگی عرضه غذاهای سنتی و بازگشت غذاهای سنتی به سبد خانوار است .

نخستین جشنواره غذاهای سنتی و محلی منطقه آزاد اروند، از 10 لغایت 12 مهر در موزه آبادان واقع در خیابان 15 احمد آباد برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار