شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
شوشان: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت ورود دانشجویان جدید به این دانشگاه، نمایشگاه متنوعی با عنوان «دانشجو و سبک زندگی» در سرسرای دانشکده علوم این دانشگاه برپا می کند.

به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، این نمایشگاه شامل بخش های متعددی از قبیل نمایشگاه کتاب و نرم افزار علمی با تخفیف ویژه، غرفه های عفاف و حجاب «حورا» عرضه کننده البسه اسلامی ویژه بانوان، پلیس سایبری جهت شناساندن جرایم اینترنتی و فضای مجازی به جوانان، مبارزه با مواد مخدر، عطر و نرم افزار مذهبی، رسانه بیداری، معرفی دستاوردها و نشریات معاونت فرهنگی دانشگاه و غرفه تشکل های دانشجویی و عضوگیری همزمان در این تشکل ها خواهد بود.

بنا به این گزارش، همچنین غرفه های «سبک زندگی» شامل تابلوهای متن و تصویر با هدف معرفی الگوی زندگی اسلامی، «سراب و حقیقت» شامل تابلونوشته هایی در خصوص عرفان ها و فرقه های نوظهور با حضور کارشناس مربوطه از سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات دانشجویان و نیز غرفه «رهیافتگان» شامل تابلوهایی به صورت مصور و مکتوب در مورد نخبگان و چهره های شاخص فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشورهای مختلف جهان که به مذهب تشیع گرویده اند با حضور کارشناس مربوطه از قم، از دیگر بخش های این نمایشگاه ارزشی و محتوایی است.

شایان ذکر است، افتتاحیه نمایشگاه دانشجو و سبک زندگی روز شنبه 27 مهرماه سال جاری ساعت 11 صبح در سرسرای دانشکده علوم خواهد بود. این نمایشگاه تا 31 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 16:30 بعدازظهر پذیرای دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار