شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳

فرماندار هندیجان خواستار ارتقای تعلیم و تربیت مدارس منطقه با ایجاد انگیزه مضاعف در معلمان شد.

به گزارش فارس ، بهروز فرج‌الهی در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که در محل فرمانداری با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری است.

وی با اشاره به جایگاه عالی این نهاد در جامعه امروز خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه خطیر معلم و نقش والای آموزش و پرورش در جامعه باید راهی را در راستای ارتقای هر چه بیشتر فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزان و نهادهای فرهنگی و آموزشی پیدا کنیم.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: باید انگیزه را در بین معلمان و فرهنگیان افزایش داده و در این مسیر با جدیت گام‌های استوارتری برداریم.

به گفته وی معلم از ارج و قرب بالایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه هر چه بیشتر شناسانده شود.

فرج‌الهی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط و سرزندگی در محیط کار معلمان می‌تواند آنها را بیش از پیش به سوی تعالی بخش‌های فرهنگی سوق دهد، گفت: باید معلمان‌مان را به سوی پویایی و انگیزه هدایت کنیم و از این طریق محیط‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان باطراوت و تازه‌تر سازیم.

وی با بیان اینکه شاید مهمترین هدف تعلیم و تربیت پرورش قوه تفکر در دانش آموزان باشد، ادامه داد: به این منظور معلمان باید از عملکرد تفکر در انسان اطلاع داشته باشند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: معلمان خوب قادرند قدرت تفکر دانش آموزان را پرورش دهند و به تفاوت‌های فردی آنها را از لحاظ چگونگی تفکر حساسند، زیرا شیوه نگرش هر دانش آموز به جهان خاص خود او است.

وی در پایان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: باید بیش از پیش انگیزه معلمان این منطقه را در راستای تعالی بخش تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بالا برد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار