اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
فرماندار شوشتر خبر داد:
دو مدرسه در روستاهای یباره و حسام آباد در بخش میان آب و یک مدرسه در روستای کنارپیر بخش مرکزی افتتاح و یک مدرسه در روستای شلیلی کوچک در بخش میان آب کلنگ زنی شدند.
فرماندار شوشتر از افتتاح و کلنگ زنی 4 مدرسه در این شهرستان در بخش های مرکزی و میان آب خبر داد.

حسین پنبه دانه پور روز شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری شوشان، با بیان این مطلب گفت: دو مدرسه در روستاهای یباره و حسام آباد در بخش میان آب و یک مدرسه در روستای کنارپیر بخش مرکزی افتتاح و یک مدرسه در روستای شلیلی کوچک در بخش میان آب کلنگ زنی شدند.

وی اظهار کرد: 40 درصد از اعتبار این مدارس توسط خیرین و مابقی با پیگیری های آقای گیلانی نماینده محترم مردم در مجلس از محل اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان تامین شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر افزود: در اجرای عملیات ساخت و ساز این مدارس، 40 درصد را گروه جهادی شهدای گمنام بر عهده خواهد داشت و 60 درصد دیگر را اداره کل نوسازی انجام می دهد.

پنبه دانه پور ضمن تقدیر از خیرین مشارکت کننده و گروه جهادی مجری این پروژه ها گفت: آینده کشور در مدارس ساخته می شود و مشارکت خیرین عزیز در ساخت مراکز آموزشی بسیار ارزشمند و انشاءالله مورد قبول خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، خانواده احتیاطی، حاج محمود حسین زاده، سید حسین ترابی و خانواده شهید مجتبی شالباف زاده خیرین ساخت و ساز این مدارس بوده اند.

گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس و قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در این آئین حضور داشتند.









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار