شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
اين شهر فاقد ماشين آتش‌نشانی است، بناب این در هنگام بروز حادثه آتش سوزی از سازمان آتش نشانی آبادان کمک می گیریم و یا به طور سنتی اقدام به خاموش کردن آتش می کنیم.

شهردار چوئبده در گفتگو با شوشان گفت: متاسفانه شهرداری و شورای شهر جای مشخص و ساختمانی برای استقرار و پیگیری و انجام وظایف محوله ندارند. امین مرادی با اشاره به اینکه پس از سالها بالاخره به همت مسئولان جایی برای احداث ساختمان مذکور جانمایی شده است، افزود: در زمان حاضر شهرداری چوئبده در خانه اجاره ای پنج ساله به انجام کارها می پردازد.

شهردار چوئبده گفت: اين شهر فاقد ماشين آتش‌نشانی است، بنابراین در هنگام بروز حادثه آتش سوزی از سازمان آتش نشانی آبادان کمک می گیریم و یا به طور سنتی اقدام به خاموش کردن آتش می کنیم.

مرادی افزود: باتوجه به فاصله 35 كيلومتری شهر چوئبده تا آبادان در صورت بروز حادثه آتش‌‌سوزی در چوئبده ممكن است تا رسيدن نيروهای آتش‌نشانی شاهد بروز يک فاجعه باشيم.

وی، وجود حداقل يک دستگاه خودرو آتش نشانی در شهر چوئبده را امری ضروری خواند و اظهار کرد: برای گرفتن یک خودرو آتش نشانی اقدام و پیگیریهایی را انجام داده ایم اما هنوز مشخص نیست که چه وقت آن را به ما تحویل می دهند، پیگیریها برای دریافت یک دستگاه ماشین آتش نشانی تاکنون به نتیجه نرسیده است .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار