اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
طبق تصمیمات اتخاذ شده در سطح کشور، رانندگان تاکسی های تلفنی و آژانس های جابجایی دانش آموزان باید در سامانه ای تحت عنوان سپند ثبت نام کنند.
فرماندار شوشتر گفت: در خصوص حمل و نقل درون و برون شهری به هیچ وجه افزایش نرخ نخواهیم داشت اما تمام برنامه ریزی ها و تلاش مان بر تسهیل مشکلات در این موضوع است.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد پایش سامانه حمل و نقل شهری اظهار کرد: تثبیت قیمت کالاها و حمل و نقل در پی اصلاح قیمت بنزین جزء تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور کشور است و به این سبب در سطح شهرستان قیمت ها به طور جدی رصد می شوند.

وی افزود: تاکنون بنا بر گزارشات رسیده که هر 12 ساعت به ما اعلام می شود، هیچگونه تغییر یا افزایش قیمت در کالاها و اجناس و حمل و نقل در شهرستان نداشته ایم و این نظارت با حساسیت بالا ادامه دارد.

وی با تاکید بر عدم تغییر قیمت ها در حوزه حمل و نقل نیز عنوان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در سطح کشور، رانندگان تاکسی های تلفنی و آژانس های جابجایی دانش آموزان باید در سامانه ای تحت عنوان سپند ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در این سامانه برای تمام ثبت نام کنندگان شرایطی در نظر گرفته خواهد شد که سهمیه لازم را با توجه به مسافتی که برای جابجایی دانش آموز طی می کنند، دریافت کنند.

وی گفت: اگر هر سرویسی بخواهد از روند جابجایی دانش آموزان جدا شده و در این موضوع خلل ایجاد کند، بی درنگ از تاکسی های درون شهری جایگزین آن ها خواهیم نمود چرا که هیچ زحمتی برای دانش آموزان و اولیاء آن ها نباید ایجاد گردد.  

گفتنی است، رانندگان متقاضی تا پایان آذر ماه فرصت دارند در سامانه سپند ثبت نام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار