اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
رئیس ارتباط صنعت با دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در طرح "شهید احمدی روشن" بنیاد ملی نخبگان، چهار طرح علمی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز و یک طرح از استاد دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزیده شدند.
افشین قنبرزاده اظهار کرد: طرح "شهید احمدی روشن" هر ساله توسط بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود که در طول سال نیز دو تا سه فراخوان می‌دهد. در این جشنواره اساتید طرح‌های خود را به بنیاد ملی نخبگان ارائه می‌دهند و طرح‌هایی که مورد تایید قرار می‌گیرند، هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

وی با بیان این‌که پیش از این طرح "شهید احمدی روشن" تنها مختص دانشگاه های تهران بود ولی از امسال به دانشگاه‌های استان‌های دیگر نیز حق شرکت در فراخوان داده شد، افزود: امسال فراخوان این طرح  برای اولین‌بار در سطح کشور داده شد و از دانشگاه شهید چمران اهواز، طرح‌هایی ارائه شدند که پنج طرح از طرح‌های ارائه شده، برگزیده شدند. از این پنج طرح، چهار طرح مختص اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز و یک طرح مختص دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بود.

رئیس ارتباط صنعت با دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در این طرح، اساتید می‌توانند از ۷ تا ۱۰ دانشجو دعوت به همکاری کنند. دانشجویان دعوت شده نیز حتما باید جزو دانشجویان نخبه باشند. مزایای اصلی این طرح این است که دانشجویان نخبه می‌توانند به صورت تیمی کار کنند. بنابراین استاد علاوه بر انجام فعالیت علمی، گروهی کار کردن را  نیز به دانشجویان آموزش می‌دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که دانشجویان نخبه معمولا درون‌گرا هستند و مایل به کار کردن به صورت تیمی نیستند، یکی از اهداف برگزاری طرح "شهید احمدی روشن"،  آموزش  کار کردن به صورت گروهی به دانشجویان نخبه است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار