شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
شوشان: جمعی از نخبگان و اعضای ستادهای دکتر روحانی در استان خوزستان در نامه ای به وزیر کشور خواستار برکناری هر چه زودتر مدیران نالایق خوزستان شدند.

متن کامل این نامه که نسخه ای از آن در اختیار شوشان قرار گرفته به شرح ذیل است:

با سلام و احترام

جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

بدون مقدمه و مجامله و برای تسریع در انتخاب استاندار خوزستان با معیارهای دولت رئیس جمهور منتخب مردم جناب آقای دکتر روحانی نکات زیر را جهت استحضار جنابعالی و هیئت محترم دولت به شرح زیر اعلام و یادآور می شود:

1- تعیین جایگاه خاص و ویژه استان خوزستان با توجه به استعدادها و جایگاه استان در اقتصاد و امنیت ملی.

2- برنامه ریزی ویژه و اولویت دار برای عمران و آبادانی استان خوزستان و زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق حاشیه ای شهرهای مرزی و مخصوصا کلان شهر اهواز .

3- بازشناسی و تجمیع طرحها و برنامه های مصوب اما معطل مانده عمرانی و توسعه ای به منظور توسعه اشتغال، رفع محرومیت ها و احساس محرومیت های درک شده مردم مناطق محروم به ویژه مناطق قومی.

4- جلب سرمایه گذاری در بخش خصوصی به ویژه برای اقوام در مناطق محروم

5- برنامه ریزی برای استخدام ضابطه مند جوانان مناطق محروم و قومی

6- توجه ویژه و عمیق به وضع معیشتی مردم ساکن در مناطق فقیر نشین استان، مخصوصا مناطق جنگ زده استان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر ، شوش، دشت آزادگان، بستان ، هویزه .

7- برکناری مدیران و کارشناسان نالایق و غیر متعهد و پرهیز از هر گونه مسامحه و سهل انگاری در برخورد با این عناصر زیرا که وجود این عناصر در ساختار اجرا ئی منشاء فساد اداری و اقتصادی است.

8- مبارزه و برخورد با موضوعات وهابیت و انحرافات اعتقادی ، نگاه فرهنگی مسلط، توانا و پاسخگوی و امروزی می خواهد بنابراین برای تحقق این منظور از استفاده عقاید اهل سنت در اثبات حقانیت شیعه اولویت اول را دارد.

9- شاخصه کارآمدی مهمترین و اساسی ترین عامل برای انتخاب استاندار باشد چرا که تنها این عنصر است که می تواند با بحران نا کارآمدی چند ساله دولت های قبلی مبارزه کند و استان را در مسیر توسعه حقیقی مورد نظر قرار دهد.

10- شناخت و درک موقعیت و نقش استان از لحاظ اقتصادی، سیاسی نظامی و سوق الجیشی شاخصه های دیگری است که استاندار باید داشته باشد که این شاخصه ها بر اثر تجربه وسابقه شفاف و روشن ودانایی در عمل و مدیریت توانمند حاصل می شود.

11- آقای وزیر کشور، با شاخصه عقلانیت ، اعتدال و تدبیر و امید که جهت دهنده کار آمدی ، تجربه، تخصص و شایستگی است استاندار را انتخاب و منصوب کنید، بدون توجه به این ویژگیها امکان تحقق برنامه عملی آقای دکتر روحانی در استان که به مردم وعده اجرای آن داده شده است قطعا عملی نخواهد بود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار