اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
شوشان : امور فرهنگی و هنری خوزستان ساز و کاری خارق العاده و پیچیده هستند.چنانچه اکثر فعالان این عرصه با دلسردی و گمراهی روبرو می شوند.
در این بین کیانوش بتواز با بیش از یازده سال سابقه ی فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف حرف هایی شنیدنی و قابل تامل دارد.
او می گوید:چندی است که پیشنهاد مشاور جوان از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دارم اما گویی این ها فقط پیشنهاد است و به درد کسی می خورد که به آن فکر کند.
جوانان خوزستان که یکی از ستون های استوار پایندگی ایران عزیزمان هستند در گردابی سرگردان شده اند که هرچه به مرکز آن نزدیک تر شوند پیچش تند تری نصیبشان می گردد.
او در اظهارات خود افزود:
بنده تمام سابقه فرهنگی خود را به دوش گذاشتم و برای هموار کردن مسیری دوشادوش و در کنار مدیرکل ورزش و جوانان استان گام برداشتم اما ایشان در این راه نه تنها هموار کننده نیستند بلکه سنگ های بسیاری نیز پیش پایم می اندازند تا نتوانم پیشتر بروم.
بنده با درک اینکه شاید تفکراتی داشته باشم که بتواند در تصمیم گیری های ایشان کمکی داشته باشد پا به میدان نهادم و راه را پیش گرفتم.
امیدوارم دید مدیران و مسئولین ذی ربط تغییر کند و همه دیدگاه ها را بخواهند نه اینکه برخورد سلیقه ای خودشان را همه جا برتر بدانند که اگر چنین باشد ماجرای همان به اوج رسیدن فواره و سقطوش برایشان پیش می آید.
فردوسی می فرماید:
تبه گردد این رنج های دراز
نشیبی دراز است پیش فراز
و این بیت کامل کننده ی سخنانم شد و همچنین لغو حکم از طرف افشین حیدری و بازگشت دوباره ی سرکار خانم حردانی معاون جوانان  از طرف وزری ورزش و جوانان گواه محکمی بر این مطلب باشد.
او در پایان اضافه کرد که هرگز از اعتمادی که به شخص بنده و مجموعه های که در آن خدمت کردم شده سو استفاده نکرده ام و به امید خدا هرگز هم نخواهم کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سیدجواد احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
comment
0
0
comment سلام .بااحترام خوزستان بیمارنیازبه جوانان برومندی وبا استعدادی مثل اقای کیانوش بتوازدارد .لطفا در تصمیماتی که میگیرید کمی تفکر حلال مشکلات است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار