شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
ایران اسلامی در نیویورک به نحوی عمل کرد که لابی صهیونیستی کاملا منزوی شد، ایران به دنبال خروج از شرایط تحریم و انزوای رژیم صهیونیستی است.
شوشان: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به دنبال خروج از شرایط تحریم است.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با شوشان اظهار کرد: تحرکات تیم اعزامی ایران به نیویورک بر اساس منویات مقام معظم رهبری بوده و از خطوط قرمز خارج نشده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی کشور برعهده رهبری است، گفت: کسی نمی‌تواند در سیاست خارجی کشور تغییری ایجاد کند و این مهم تنها در اختیار رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به اینکه مذاکره‌ای در آمریکا انجام نشده است، تاکید کرد: مذاکره زمانی انجام می‌شود که دو تیم رودررو بنشینند و بر اساس موضوعی مذاکره کنند ولی دیدارها و سخنان دیپلماتیک ایران و آمریکا در زمینه‌های مختلف مذاکره محسوب نمی‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه باید در این زمینه بسیار ظریف و بادقت عمل کرد، افزود: باید توجه داشت که همه اظهارات در این زمینه از سوی طرف مقابل رصد می‌شود و به این دلیل باید بسیار سنجیده عمل کرد.

وی گفت: ایران اسلامی در نیویورک به نحوی عمل کرد که لابی صهیونیستی کاملا منزوی شد، ایران به دنبال خروج از شرایط تحریم و انزوای رژیم صهیونیستی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: واکنش‌های عجولانه و تند سبب بروز مشکلاتی در این زمینه می‌شود و باید بر اساس مصالح کشور شرایط پیش‌رو رو دنبال کرد و تا جایی که مصلحت است وضعیت را دنبال کنیم.

حسینی افزود: ایران اسلامی بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب شرایط کنونی را دنبال می‌کند و امید است در وضعیت کنونی تغییرات اساسی ایجاد شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خسرو بندری
|
United States
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment این پیام برای اقای حسینی است .امیدوارم بدستش برسد. من ۲۵ سال مشاور مدیریت منابع اب بوده و سالها در سرتاسر ایران در پروژه های توسعه منابع اب کار کرده ام . الان در امریکا هستم . اخیرا مقاله ای برای سمینار زاینده رود در اصفهان فرستادم که بی شک مقاله مورد توجه شما قرار خواهد گرفت . اگر مایل بودید به من ایمیل کنید تا مستقیما برایتان بفرستم . من در سازمان ملل در مورد خشکی دریاچه ارومیه نیز کنفرانسی در ژنو ارائه دادم که مربوط به شما نمی شود . ضمنا من وچند تن از متخصصان ایرانی مقیم خارج از ایران بخاطر مردم وطنمان حاضریم بدون چشم داشت مالی راه های برون رفت از بحران انتقال اب سرشاخه های کارون به زاینده رود را مورد بررسی قرار دهیم . اگر در ایران گوش شنوا باشد مشکلات با منطق وبرنامه قابل حل است . من در پروژه هایی چون سد مارون ودشت های بهبهان ؛ جایزان خلف اباد وشادگان مشاور بوده ام ونیز یکی از مسئولین دفتر فنی طرح توسعه نیشکر وصنایع جانبی و بسیاری دیگر .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار