اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به پیشنهاد حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف برای میزبانی خوزستان از مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: مسئولان استانی پیگیر میزبانی خوزستان از این رویداد بین‌المللی قرآنی شوند و آمادگی برگزاری آن را در استان خوزستان اعلام کنند.
حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد اظهار کرد: نشست دو روزه مهدی قره‌شیخلو با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه برگزار شد که در این نشست حجت‌الاسلام خاموشی برای روسای ادارات سخنرانی کرد.

وی بیان کرد: وی در این نشست درباره اینکه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، باید در استان‌های دیگر نیز اجرا شود و همچنین از استان خوزستان برای میزبانی این مسابقات نام برد. من هم به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان موافقت کرده و اعلام کردیم که حاضریم این مسابقات را در استان خوزستان برگزار کنیم. مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تاکنون در تهران برگزار شده و امسال مقرر شده در مشهد برگزار شود.

شویع‌نژاد بیان کرد: با توجه به گفته حجت‌الاسلام خاموشی اگر بتوانیم این مسابقات را در استان برگزار کنیم و مسئولان استانی همچون استاندار، امام جمعه و اوقاف استان پیگیر میزبانی خوزستان از این رویداد بین‌المللی قرآنی شوند و آمادگی برگزاری آن را در استان اعلام کنند، بازتاب خوبی برای استان ما خواهد داشت، چراکه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به اسم اوقاف نیست بلکه به اسم جمهوری اسلامی ایران و دارای اهمیت بسیار زیادی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار