اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول:
بن عباس بر ضرورت مدیریت جلوگیری از بی‌سوادی و بازماندن دانش آموزان از تحصیل تاکید کرد و افزود: وظیفه آموزش و پرورش انسان‌سازی است و اگر این خط تولید، محصولات باکیفیت تولید کند نتیجه آن رشد افرادی چون سردار سلیمانی می‌شود که مایه مباهات جهان اسلام هستند.

تحقق اهداف با تربیت نیروی انسانی توانمند/ لزوم تدوین برنامه راهبردی به منظور توسعه فضاها و امکانات آموزشی در دزفول/ افزایش سطح معیشت و رفاه معلمان رکن اصلی نظام آموزشی

امید بن عباس گفت: اگر نیروهای انسانی خوب تربیت نشوند، در هر پست و مقامی که قرار گیرند اهداف مدنظر سازمان محقق نمی‌ شوند.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول پیش از ظهر امروز ۲۹ دی ماه ۹۸ در جلسه شورای آموزش و پرورش دزفول اظهار داشت: به زبان ساده تعریف ما از وظایف آموزش‌وپرورش آن چیزی است که در جامعه و کشور اتفاق می‌افتد، اگر ماحصل خوب یا بد دارد به دست افراد جامعه اتفاق افتاده که کیفیت عملکرد این افراد از آموزش و پرورش آن جامعه منشا می‌گیرد؛ اگر نیروهای انسانی خوب تربیت نشوند، در هر پست و مقامی که قرار گیرند اهداف مدنظر سازمان محقق نمی‌ شوند.

وی گفت: هر چه توجه به آموزش و پرورش بیشتر باشد باعث ایجاد ارتقا کیفیت پرورش نیروی انسانی خواهد شد.

بن عباس بر ضرورت مدیریت جلوگیری از بی‌سوادی و بازماندن دانش آموزان از تحصیل تاکید کرد و افزود: وظیفه آموزش و پرورش انسان‌سازی است و اگر این خط تولید، محصولات باکیفیت تولید کند نتیجه آن رشد افرادی چون سردار سلیمانی می‌شود که مایه مباهات جهان اسلام هستند.

سرپرست فرمانداری در ادامه تصریح کرد: شان حضور در جلسه آموزش و پرورش به‌منزله دخالت در عملکرد این بخش نیست بلکه به منزله کمک و همکاری همه‌جانبه با این بخش می باشد و همه نهادها باید همکاری و مساعدت لازم را برای اعتلای کیفیت پرورش نیروی انسانی با آموزش و پرورش داشته باشند

وی بیان نمود: گزارش خوبی از آموزش و پرورش دزفول در سطح استان ارائه می‌شود اما با این‌ وجود وضعیت فعلی و این فضای آموزشی در شان مردم دزفول با این تراکم دانش آموز نمی‌باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: بهتر است برای آموزش و پرورش دزفول نقشه ای تبیین شود تا وضعیت ساختمان های مدارس در آن تعریف شوند و طبق برنامه ساختمان ها بر اساس قدمت بافت، تراکم جمعیت دانش آموزی و نیازمندی به فضای آموزشی در الویت بازسازی و نوسازی قرارگیرند.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز باید به سمت تعمیر مدارس فرسوده سوق داده شوند، گفت: کمبود فضای آموزشی در مناطق مختلف دزفول بررسی و مشخص شود چه تعداد مدرسه باید ساخته شود.

بن عباس اظهار داشت: باتوجه به اینکه تربیت نیروهای انسانی مفید و سالم در گرو سیستم آموزشی قوی و موثر است باید افزایش سطح معیشت و رفاه معلمان به عنوان رکن اصلی نظام آموزشی در دستور کار قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار