اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل کمیته بحران کار جهت شناسایی واحدهای مشکل دار استان در این اداره کل برای نخستین بار خبرداد.

شوشان: ارسلان غمگین روز گذشته، ۸ بهمن ماه به همراه هیاتی از مدیران و مشاوران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری که در بیت آیت الله جزایری انجام شد، اظهار کرد: برای نخستین بار در این اداره کل، کمیته ای با عنوان "کمیته بحران کار" متشکل از مسئولین و کارشناسان نخبه حوزه روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری، حراست و تشکلات کارگری تشکیل شده است تا شرکت های مشکل دار شناسایی و در خصوص رفع مشکلات آن ها تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه خوزستان، سومین استان کارگری کشور است، افزود: حفظ اشتغال موجود و صیانت از نیروی کار در استان مهمترین دغدغه ما است و علاوه بر این موضوع، برنامه های خوبی را در حوزه مشاغل خانگی و روستایی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید دنبال می کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: رویکرد ما شناسایی و رصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان پیش از رسیدن به نقطه بحران است. همچنین حوزه روابط کار و اداره بازرسی کار را مکلف کردیم که با حضور مستمر در سطح واحدهای استان هرگونه مشکل در این واحدها را گزارش کنند تا با کمک سایر دستگاه های استان مشکلات آن ها را با تمام ظرفیت موجود رفع کنیم.

غمگین خاطرنشان کرد: برای ایجاد آرامش در محیط های کاری، برنامه های ویژه ای را دنبال می‌کنیم تا ضمن نظارت دقیق بر اجرای روابط کار، کارگر و کارفرما مورد حمایت قرار گرفته و به افزایش رونق اقتصادی در سطح استان کمک شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان از ظرفیت انسانی بالایی برخوردار است و با اشاره به تهیه پیشنویس تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و حوزه های علمیه استان عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به‌ویژه وجود روحانیون و علمای معزز که از سرمایه های والای استان هستند، در جهت آگاهی بخشی به جامعه استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار