اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

پیام تبریک شهردار حر به مناسبت  دهه فجر

شهردار حر افزود :این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام میگیرند.

اینجانب ضمن تبریک یوم اله دهه فجر انقلاب اسلامی خدمت فرد فرد مردم فهیم ولایت مدار شهر حر به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از همه مردم غیور انتظار است با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه یوم اله ۲۲ بهمن ماه امسال بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با شهدای والا مقام و امام شهدا و فرزند خلف امام مقام معظم رهبری تجدید و سیلی محکم دیگری را بر گونه استکبار جهانی و یاوه گویان مزدور داخلی اش بزنید.

پیروز و موفق باشید 

محمدرضا پاپی زاده شهردار حر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار